maandag 31 juli 2017

Nieuw! Roze Tonic..


Als je mij een beetje volgt op Instagram (@fitfoodhealthyvonne) dan weet je dat ik en mijn vriendinnen gek zijn op Gin & Tonic! Wanneer ik alcohol drink is dit dan ook vaak waar wij voor gaan. Fijn hé, zo’n veel te groot en mooi glas met daarin vaak wat komkommer en limoen. Iets waar wij intens van kunnen genieten. Toen ik dus te horen kreeg over de roze tonic wilde ik deze maar al te graag uitproberen. Yvon en roze is überhaupt al een match!


Niet alleen ik, maar ook veel andere van jullie zullen de liefde voor dit zomerse drankje delen. Mede door de populariteit introduceert Fever-tree de roze Tonic! Meestal wordt het gecombineerd met komkommer, grapefruit of rozemarijn, maar dit is helemaal nieuw! Officieel wordt het de Aromatic Tonic Water genoemd. Met of zonder gin.. allebei verfrissend lekker!

Hoe kun je de Pink Gin het beste drinken?

Classic Pink Gin & Tonic
Je hebt nodig:

    Een flesje Fever-Tree Aromatic Tonic Water

    50 ml robuuste gin (zoals Tanqueray of Plymouth Gin)

    Citroenschil

    Verse ijsblokjes

Maak je Classic Pink Gin & Tonic in een longdrink gevuld met ijs, schenk de gin en Aromatic Tonic Water eroverheen en maak af met een citroenschil als garnering.

Ik en zeker ook mijn vriendinnen hebben de roze Tonic goedgekeurd. De flesjes gingen snel op, dus dat is een goed teken, nietwaar?! Wij proosten op nog een mooie zomer avond!

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten