maandag 3 juli 2017

Vet Gezond Leiden - Hotspot
























Vandaag heb ik weer een Hotspot uit leiden in de schijnwerpers.. Vet Gezond is een nog vrij nieuw restaurant waar vooral vers en heerlijk eten wordt geserveerd. De kaart is gemaakt voor echte foodies die houden van gezond en lekker eten, maar ook de 'gewone' liefhebbers van eten kunnen hier terecht.
Waarom? Op de kaart staan vooral welbekende maaltijden die zijn omgetoverd tot gezonde maaltijden zoals bijvoorbeeld de kapsalon met zoete aardappel, kippendij en yoghurt-knoflookdressing. Een echte aanrader! Daarnaast hebben ze vet gezonde salades, sapjes, broodjes, verse pizza’s en andere avondmaaltijden. Ook kun je hier als vegetariër zeer goed terecht.
Dit restaurant verdiend naar mijn mening de titel als hotspot. Ik mocht proeven van maar liefst zes gerechten op de kaart en eigenlijk was ik bij alles erg enthousiast over de smaak. Vooral de zoete aardappelpuree met geitenkaas was een echte topper. Deze kun je hieronder zien op de foto. Ook niet onbelangrijk; de gerechten zijn erg goed betaalbaar gezien de kwaliteit en portiegrootte. Daarnaast zitten er erg veel bedrijven rondom het restaurant. Dit vindt ik goed, omdat er op deze manier ook door werknemers in deze bedrijven gezond kan worden gegeten buiten de deur. Dit wordt daarom ook extra gestimuleerd. Een goed initiatief dus!


Waar kun je Vet Gezond vinden?

Omegaplantsoen 4, 2321 KT Leiden

of klik hier om een kijkje te nemen op de website!

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten