maandag 7 augustus 2017

Nieuw! Plantaardige Haver & Chiazaad dranken van  DREAM®

DREAM® lanceert na verschillende succesvolle melkproducten twee nieuwe varianten op basis van haver en chiazaad. Klinkt goed, nietwaar? Ik wilde dit als Foodie en Diëtist natuurlijk meteen proberen. Zou dit product worden goedgekeurd?

DREAM® Oat Chia
DREAM® Oat Chia bevat Omega 3, is plantaardig, zuivel- en sojavrij. Perfect voor de veganisten onder ons. Het is een veelzijdige drank die heerlijk zacht van smaak. Zelf hou ik erg van die zachte smaak. Als je amanel- of cashewmelk kent dan weet je wat ik daarmee bedoel. Een perfecte melkvervanger. Ik gebruik het zelf om te mixen met mijn eiwit shakes, in de havermout of in mijn koffie. Heerlijk en dus de oplossing voor mensen die net als mij gevoelig zijn voor lactose. Het product heeft een goede voedingswaarde en bevat slechts 47 kcal per 100 ml en 1,3 gram vet. DREAM® Oat Chia is in de supermarkt verkrijgbaar bij de Jumbo en Plus voor €2,19.

Waarom Haver & Chiazaad?
Haver en chiazaad zijn twee gezonde alternatieven voor tarwe. Zowel haver als chiazaad bevatten veel onmisbare voedingsstoffen zoals voedingsvezels. Vezels helpen bij een verzadigd gevoel in de maag en ondersteunen een gezonde stoelgang. Daarnaast bevat chiazaad essentiële vetten, vitaminen en mineralen. DREAM® heeft alleen natuurlijke elementen toegevoegd aan deze nieuwe plantaardige dranken zonder toevoeging van suiker. Jullie weten hoe belangrijk ik dit vind, dus je raad het al.. Pluspunt!

Waar kun je DREAM® al van kennen?
Naast de DREAM® Oat Chia heeft DREAM® voor de liefhebbers van haver ook de DREAM® Oat Original + Calcium & Vitamines en DREAM® Oat Glutenfree Organic in het assortiment. Ook deze haverdranken zijn ieder moment van de dag te gebruiken. Lekker in ontbijtgerechten, soepen, bak er pannenkoeken mee en voeg toe aan taarten en cakes. De plantaardige dranken van DREAM® zijn gemaakt van pure rijst, kokosnoot, haver, amandelen of een notenmix. Wil je meer informatie over het volledige assortiment dan kun je even hier klikken.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Liefs, Yvonne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten