donderdag 20 juli 2017

Earebel Performance sport headband - review!

Joehoeeee..
Hoe tof is dit! Jullie snappen via de foto vast waar dit artikel om draait.. een hoofdband met daarin draadloos jouw eigen muziek tijdens het sporten. De Earebel Performance sport Headband. Vandaag laat ik jullie kennis maken met dit nieuwe en functionele product.
Ook voor mij is dit een volledig nieuwe gadget binnen de muziek/sportwereld. Ik test vaker oortjes die goed te gebruiken zijn bij het sporten, maar dit is toch echt weer even wat anders.

Hoe werkt het?
Je draait de headphones heel gemakkelijk op de juiste plaats aan de hoofdband vast. Vervolgens kan de performance headphone draadloos connectie maken naar je telefoon via bluetooth en kun je heel easy jouw eigen muziek beluisteren. De headphones zijn gemakkelijk te bedienen via knopjes aan de buitenkant van de headband. Zo kun je ook tijdens een activiteit gemakkelijk de headphones bedienen en het volume bijvoorbeeld harder of zachter zetten. Tevens zit er bij deze headband een hele duidelijke gebruiksaanwijzing die jou in een aantal stappen de headband aan de praat laat krijgen. Ook voor de a-technische vogeltjes, like me, is dit makkelijk te doen. Pluspunt!

Voor wie?
De headband is perfect tijdens het hardlopen, fietsen en bijvoorbeeld als je graag buiten sport en veel oefeningen doet. Je handen zijn vrij, oortjes vallen niet uit je oor en toch kun je lekker muziek luisteren. Ideaal. Zo kun jij je volledig focussen op de workout en hoef je jezelf niet druk te maken over eventuele oortjes die eruit vallen. Toch wel irritatie puntje nummer 1 onder de hardlopers.

Kwaliteit
Het geluid is naar mijn mening beter als verwacht. Dit komt door de goede kwaliteit en waarschijnlijk door de grootte van de headphones die het gehele oor bedekken voor dat extra effect. De Earebel Performance sport Headbands zijn verkrijgbaar in verschillende maten en kleuren. Ga net als mij voor opvallend geel, roze, gekleurd of kies veilig voor zwart.

Een leuk extraatje is dat tijdens het muziek luisteren je gewoon kunt telefoneren. Hiervoor hoef je dus niet eerst de headphones te stoppen. Nu hoop ik niet dat jij tijdens het sporten aan het bellen bent, maar je weet natuurlijk maar nooit ;p

Persoonlijk vind ik de hoofdband perfect zitten. Wel valt de headband qua omvang wat klein. Ik heb een maat M. Ik zou dus kiezen voor één maatje groter, mocht je interesse hebben.
De headband is te verkrijgen via de deze link en kost 69,90 per stuk. Naar mijn mening een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Eventuele extra vragen over dit product kun je natuurlijk altijd stellen :)

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten