zondag 18 november 2018

BOOTYFIT met Yvonne


BOOTYFIT met Yvonne - JAAAAA.. Hoe Tof! Mijn eigen programma is eindelijk werkelijkheid!


Een ontevreden gevoel over je lijf, gebrek aan kennis, weinig workout inspiratie, onvoldoende ervaring, vastlopen in eigen routine, geen progressie, het doel om een sterk en vrouwelijk fysiek te kweken..
Ik ga je helpen!

donderdag 15 november 2018

Coaching & nieuwe plannen - Update november 2018

Coaching & nieuwe plannen - Update november 2018
Gister had ik mijn laatste coachsessie met Sanne en als je mij een beetje volgt op Instagram dan weet je dat ik afgelopen tijd veel bezig ben geweest met persoonlijke ontwikkeling, doelen en hetgeen wat ik eigenlijk wil. Best gek om te zien hoe dingen in 3 maanden zo kunnen veranderen, maar ook fijn om te zien dat het mij goed gedaan heeft. Het was confronterend, soms heel frustrerend, maar achteraf mega leerzaam. Iets dat ik niet had willen missen en waar ik letterlijk sterker door ben geworden.

zondag 11 november 2018

Een recept uit mijn EBOOK - Appel-kaneel cake met noten

Het recept uit mijn EBOOK dat ik zoals beloofd met jullie zou delen. Appel-kaneel cake met noten! In mijn stories op instagram kwam naar voren dat jullie deze het liefste gedeeld zagen, en dat begrijp ik maar al te goed. Ziet er super lekker uit toch?! Een perfect tussendoortje. Makkelijk in plakken te bewaren in de vriezer waardoor je de hele week een gezond tussendoortje voor het grijpen hebt. Ook lekker voor kinderen mee naar school.

maandag 5 november 2018

Voedingsupdate november 2018 - Intermittent Fasting

Voedingsupdate - Intermittent Fasting
Zoals jullie weten ben ik afgelopen mei gestart met Intermittent Fasting. Na wat eigen onderzoek en velen ervaringen was ook ik benieuwd! Daarnaast kreeg ik in de praktijk van cliënten veel vragen over deze manier van eten, dus reden genoeg om dit uit te zoeken. Even kort ter informatie; Intermitent Fasting is een manier van eten waarbij de focus is om binnen een bepaald timeframe te eten. De zogenoemde 'eating window'. Deze kan bestaan uit een periode van 8 uur, 6 uur of zelfs 4 uur waarin jij al je maaltijden binnenkrijgt. Het is dus niet een dieet wat velen mensen denken, maar puur een restrictie in tijd wanneer voeding wordt genuttigd. De bedoeling is ook niet direct dat je minder eet, maar wel dat de periode van vasten langer is waardoor mogelijke voordelen voor het lichaam te ondervinden zijn. Meer hierover kun je in deze vorige blog van mij lezen.

dinsdag 30 oktober 2018

Zo voorkom je een slechte relatie met voeding - TIPS

Zo voorkom je een slechte relatie met voeding - TIPS - Ondertussen weten we allemaal dat voeding een topic is die momenteel heel populair is. Steeds meer mensen leggen de focus op gezonde voeding en/of een gezonde levensstijl. Hierdoor wordt ook het maatschappelijk beeld veranderd. Men voelt zich in sommige gevallen zelfs verplicht om hier aan te doen. Doe je dat niet, dan heb je gefaald of moet je jezelf schuldig gaan voelen? Toch?

Homemade Granola (zonder toegevoegd suiker)

Homemade Granola (zonder toegevoegd suiker) - De meeste van jullie hebben dit recept op Instagram al voorbij zien komen, maar ik deel hem toch ook even hier aangezien het makkelijk is om zo op deze manier het recept terug te vinden. Iedereen kan dit, want het recept is mega simpel. Je moet alleen weten wat je nodig hebt. Maak dit bijvoorbeeld in het weekend om vervolgens de hele week hier van (gezond) te snoepen. Hoeveelheden kun je natuurlijk naar wens aanpassen. Het is goedkoper als de gezonde variant granola in de winkel en ook nog eens voedzamer. Het bevat geen onnodige toevoegingen en is toch ontzettend smaakvol. Probeer het uit!