maandag 14 augustus 2017

Hunkemöller lanceert exclusieve sportcollectie in samenwerking met Caro E



Jaaa... afgelopen vrijdag was ik in de Flagship Store te Amsterdam aanwezig voor de gloednieuwe collectie van Hunkemöller. Deze exclusieve en nieuwe sportcollectie is speciaal ontworpen door Duitse blogger Caroline Einhoff. Deze knappe meid zullen jullie misschien wel kennen van de mooie plaatjes op Instagram. Zo niet, neem dan zeker even een kijkje voor wat inspiratie:)
Vrijdag ging ik dus langs om als één van de eerste de gehele collectie te komen passen. Erg leuk en wat zag het er allemaal goed uit. Ik werd rondgeleid en kreeg de mogelijkheid uit van alles te kiezen. De paskamers alleen al.. zoals je ziet, heerlijk roze. Ik hou ervan! Selfies konden dus niet ontbreken en via mijn Instagram @fitfoodhealthyvonne liet ik jullie meegenieten.

De collectie

De collectie weerspiegelt eigenlijk heel erg de persoonlijkheid van Caro. Caro heeft maar liefst meer als 1 miljoen volgers op Instagram en staat om haar fashionable en feminiene karakter en mooie foto's bekend. Dit is dan ook goed terug te zien in de collectie zoals de off shoulder items en een onesie met uitdagend kant aan de voorkant. De sportbh's zijn toch een tintje sexy- met banden die om je lichaam gewikkeld zijn, maar tegelijkertijd comfortabel en met een goede ondersteuning. De sportbh's zijn in verschillende zogenoemde levels te krijgen in de maten A tot E. De één is bijvoorbeeld gemaakt op intens rennen en de ander voor bijvoorbeeld wat rustigere trainingen zoals yoga. Ook voor buiten de sportschool zijn er items gemaakt die jou stijlvol erbij laten lopen. Een velours joggingpak, een lichte parka en ook accessoires zoals sportarmbanden voor je telefoon en een zachtroze rugzak.

Ik was vooral gek op alle kleuren. Helemaal mijn ding en vooral tof om in te sporten. Zelf ben ik nooit van de hele opvallende kleuren (wat je wel vaak ziet). Dit was precies mooi. Zacht van kleur, toch opvallend en in hele leuke stijlen. De basis is vooral zwart aangevuld met vrouwelijke en rijke bordeauxrode tonen en roze. Ook de stoffen zijn afgewisseld. Dit geeft dat mooie en speelse effect aan de collectie.


In de store werd ik zelf echt super goed geholpen. Erg fijn om iemand te hebben die even goed kijkt naar de pasvorm en maten. Ook jullie kunnen langs voor een volledige check-up. :) Ik zou zeker even hier kijkje nemen. Ook online is deze gehele collectie te verkrijgen. Veel shopplezier!


Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten