zondag 13 augustus 2017

Photo diary of Praque!























Het was jullie vast niet ontgaan dat ik vorige week voor een paar dagen met mijn billen in Praag heb gezeten. Samen met mijn vriendinnetje Vivian gingen wij op stap om lekker rond te struinen als echte toeristen, te genieten van heerlijk eten en even te ontspannen van onze drukke leventjes. Geloof mij, daar was ik wel even aan toe!

Ik heb er bewust voor gekozen om daar niet super veel met social media en mijn blog bezig te zijn, dus vandaar dat ik niet alle spots en plekken heb opgeschreven om dit alles met jullie te delen. Toch leek het mij wel leuk om wat highlights te laten zien door middel van foto's. We hebben echt alle dagen heerlijk gegeten en met een echte hop-on-hop-off bus hebben wij zo de hele stad doorgereden. Op verschillende plekken die wij wilde zien zijn we eruit gegaan en hebben we lekker ons eigen ding gedaan. Zeker een aanrader! Heel makkelijk en ook nog eens heel goedkoop (30 euro) voor 48 uur toegang tot de bus. Bestel dit online, want in de bus zelf is het wel duurder. Daarnaast is Praag in het algemeen erg goedkoop qua eten en drinken. Als je wilt kun je met twee personen voor 20 euro uiteten. Wij gingen voor gewoon een beetje luxe. Dan betaal je ongeveer dezelfde prijzen als in Nederland. Voor ieder wat wils:)


Carpaccio! Gegeten bij het luxe hotel/restaurant gelegen naarst de Biergarten!
 
Amarino rose ijsjes! Zo lekker!!!



 John Lennon Wall!

 Vegan Food @etnosvet


Het uitzicht over de hele stad! Te bekijken bij de Biergarten!

Het hek van de liefde in het centrum van Praag!


Ik vindt Praag zeker een aanrader! Een mooi en vooral schone stad met heel veel gezellige plekjes en leuke eettentjes.


Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten