zondag 31 mei 2015

Chocolade Blueberrie Muffins


























Een makkelijk en snel recept dat ik maar eventjes in elkaar geflanst heb.
Ik heb eigenlijk een eenvoudige muffin basis gebruikt, met  daarbij chocolade producten. 
Daarnaast had ik nog heerlijk verse blueberries liggen.
TADAA Chocolade blueberrie muffins.
Jij kan het ook!


Ingrediënten voor 4 muffins:
20 gram havermout
2 el PB2 (pindakaas)
1 schep eiwit poeder chocolade (30 gram)
*ik gebruikte My Proteïn Chocolate Nut
1 el kaneel
1 el rauwe cacao 
1 el bakpoeder
groot handje blueberries
wat zoetstof
beetje water om te mengen

Bereiding:
-Verwarm de oven op 150 graden
-Mix alle ingrediënten in een kom, roer voorzichtig met de blueberries
-Verdeel over de muffin vormpjes
-Stop ze in de oven voor 20 minuten
-Als ze gaar zijn kun je ze eruit halen en lekker opeten
Smullen maar!

Geprobeerd? Laat het mij weten of tag @fitfoodhealthyvonne op instagram!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten