dinsdag 12 mei 2015

Yvonne's 10 food confessions





















De super leuke Tag van Leonie ter Veld.
Bekend van: gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl
Natuurlijk doe ik ook mee. 
Met de billen bloot dus..
Ik ben een beetje laat, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. 
Hier komen mijn gekke en verrassende facts!


1. Ik kan de hele dag door slimpie limonade met spa rood drinken.
2. Ik ontbijt altijd in mijn bed.
3. Ik voel mij beter wanneer ik precies volgens mijn eetpatroon eet, dan wanneer ik een maaltijd vervang door iets anders.
4. Ik denk de hele dag aan eten en kan ontzettend uitkijken naar een maaltijd. Vooral ontbijt vind ik super lekker. 
5. Ik kan uren nadenken over wat voor een nieuw recept ik ga bakken. Ik bedenk dan een heleboel leuks en nieuwe combi's, maar uiteindelijk maak ik vaak al één van mijn bestaande baksels. Zo weet ik tenminste zeker dat het lekker word, haha.;p 
6. In een restaurant twijfel ik altijd ontzettend met wat ik moet nemen. Puur omdat ik dan echt wil genieten.
7. Daarbij is die keuze eigenlijk nooit heel verrassend. Het gaat vaak tussen vis (zalm en garnalen) of een salade. Verrassend yvon..
8. Vroeger lustte ik geen water.. Hallo water? Nu kan ik niet meer zonder.
9. Eigenlijk lust ik verder alles. Je hoeft alleen niet aan te komen met erwtensoep. Dat vind ik nou echt vies. 
10. Misschien lijkt het van niet, maar ja, ook ik heb het moeilijk op een feestje of andere festiviteiten om die ongezonde heerlijke bitterballen voorbij te laten gaan. Die twee strijd in mijn hoofd kan soms echt een gevecht zijn. Gelukkig ben ik vaak sterk genoeg, maar ik moet ook leren er af en toe meer van te genieten. 

Dit waren mijn 10 food confessions. 
#10foodconfessions op instagram en doe ook mee!
Ik ben erg benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten