maandag 18 mei 2015

Top 15 XXL Nutrition Sample box


























Ik heb speciaal voor jullie 15 smaken whey van XXL Nutrition geproefd.
Haha speciaal? Die shakes gaan er bij mij altijd wel in, maar natuurlijk was ik erg benieuwd.
Ik heb namelijk ondertussen heel wat whey smaken geproefd, maar deze box bevatten zeker ook voor mij een paar nieuwe smaken.
Ik vond het super moeilijk om een volgorde te bepalen, want ooooh geloof me.. de smaken zijn echt heel erg lekker.
Ze zijn goed vol van smaak en ook de structuur is niet waterig.
Wat mij betreft perfect!

Zelf ben ik iets minder van de fruit smaken in mijn shakes en vaak kies ik dan ook voor cookies, chocola of vanille. De meeste fruit smaken staan dus ook meer onder onder aan mijn lijstje, al hebben sommige smaken, zoals de Strawberry Banana mij goed verrast.
Deze zou ik zo kunnen bestellen.
Je kunt de shakes met melk/soja/magere melk mengen, maar ik zelf doe het altijd gewoon met water.
De shakes bevatten van zichzelf genoeg smaak, al heb je nog meer dat milkshake effect als je wel een zuivelproduct gebruikt om mee te mengen.
Het is super handig dat ze zo'n box met proefverpakkingen aanbieden.
Op deze manier kan je lekker proberen voordat je een hele pot besteld.
Zo zit je achteraf niet met een aangebroken pot die je eigenlijk niet zo lekker vind.
Je kunt de box voor 13,95 op de site bestellen. Voor de directe link klier hier. 

Voedingswaarde per 30 gram (1 zakje):
*de voedingswaarde kan wel per smaak iets afwijken

Energie: 119,6
Vet: 1,6 g
Verzadigd vet: 1,1 g
Koolhydraten: 2,4 g
waarvan suiker: 1,7 g
Vezels: 0,2 g
Eiwit: 23,8 g
Zout: 0,2 g

Top 15 smaken

1. Pistache
2. Speculoos
3. Dutch apple pie
4. Strawberry Banana
5. Chocolate Caramel
6. Chocolate
7. Vanilla
8. Peach Mango
9. Cookies & Cream
10. Cappuccino
11. Banana
12. Forest Fruit
13. Strawberry
14. Raspberrie Kiwi
15. Coconut

Dit is dus mijn top 15 in willekeurige volgorde. Ik vond de smaken stuk voor stuk echt heerlijk. En ga zeker vaker bij XXL Nutrition bestellen. Je begrijpt natuurlijk welke smaak dat zal worden..
Pistache! De ultieme winnaar! Ik had van te voren niet gedacht dat ik deze zo lekker ging vinden.
Alle smaken zijn duidelijk aanwezig, niet waterig en daarnaast niet té zoet.
Dat vind ik erg belangrijk. Smaak blijft natuurlijk een persoonlijk iets, maar ik raad je sterk aan een favoriete smaak van jou uit te kiezen. Of natuurlijk deze super handige box om zelf uit te proberen;)

Ken jij de smaken van XXL Nutrition al? Wat is jouw persoonlijke favoriet?
Laat het mij weten of tag @fitfoodhealthyvonne op instagram!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten