vrijdag 4 juli 2014

The brainbooster GO gaba


















Er is een nieuw drankje op Nederlandse 'healthy' markt waar ik, als blogger en foodie, heel blij van wordt; GO gaba!
Een Mexicaans drankje ontworpen voor het welzijn van de mens. 
Ik heb dit drankje mogen testen en graag laat ik jullie ook kennis maken met dit fijne bio product. 
Altijd leuk als er nieuwe producten zijn die aan onze gezondheid denken. 
Vorige week heb ik dit nieuwe product al aangekondigd en nu heb ik er een review over geschreven.
Ik zal eerst even uitleggen wat dit nieuwe drankje inhoud.

GO gaba is een verfrissende mix van zuiver water, natuurlijk groene thee extract (antioxidanten), vruchtensap en gehydrolyseerde melkeiwitten. Het bevat weinig calorieën, slechts 66 per flesje en is gezoet met stevia-extract. (stevioglycosiden) 
Go gaba, genaamd brain booster, geeft de hersenen een boost. 
Het zorgt voor een betere concentratie waardoor je langer gefocust bent. Erg handig dus voor de druk studerende student of werker. 
Een belangrijk ingrediënt is lactium. Dit is melkeiwit, hydrolysaat, waarvan is bewezen dat het bijdraagt aan de vermindering van stress. 
Het bevat ook vitamine C, wat bedraagt aan de bescherming van cellen tegen oxidatieve stress en het zorgt voor vermindering van vermoeidheid.
Daarnaast is Go gaba GEEN energy drank. Het bevat weinig calorieën en geen cafeïne en taurine, zoals de normale 'ongezonde' energy drank. Dus veel beter voor kinderen. 

Het is dus een product waarbij goed is nagedacht over de gebruikte ingrediënten. Deze ingrediënten dragen bij aan het welzijn en de gezondheid van ons lichaam. Ik wordt altijd erg blij van dit soort producten, omdat er tegenwoordig maar weinig drankjes zijn die je met een gerust hart kan drinken. De voedingsindustrie stopt overal onaangename ingrediënten in en het is bijna alleen nog maar verantwoordt om water te drinken. Dan zijn dit soort (gezondheids-) producten met smaak wel hele fijne variaties. 

Het fijne is dat het drankje lactose vrij is. Hierdoor kunnen mensen met een lactose intolerantie dit drankje prima drinken. 
Ik heb twee verschillende smaken van de fruitdrank ontvangen. De eerste smaak is appel- citrus en de tweede smaak is aardbei- kiwi. Ik ben gek op aardbeien en kiwi's, dus die combinatie klonk voor mij als muziek in de oren. 

Ik heb allebei de smaken genomen nadat ik getraind had, omdat het flesje 16 gram suikers bevat. Als je dit na je training drinkt heb je extra veel effect van het drankje, omdat het snel wordt opgenomen en voorraden in je lichaam worden weer aangevuld. Hierdoor zal je bloed glucose waarde weer op peil komen. En dat is natuurlijk wat je wilt voor na het trainen. Het is dus een super drankje voor na je workout, omdat het verder weinig calorieën en geen vet bevat. Daarnaast is de smaak echt super verfrissend en dorstlessend, je kan er echt even van genieten. Precies wat je nodig hebt na een zware training. 
Er zit veel smaak aan, maar het proeft niet heel zoet. Ik vind dat zelf erg fijn, omdat ik door mijn eetpatroon een hele zoete smaak niet meer gewend ben. Allebei de smaken vond ik erg lekker. Het was afgelopen week lekker weer, dus ze kwamen zeker goed van pas. De aardbei-kiwi vond ik zoals verwacht het lekkerst. Die was net iets meer fruitig van smaak. Maar hou je meer van iets frisser, dan zal de appel-citrus zeker in de smaak vallen. 
Je moet ze in de koelkast bewaren, want gekoeld zijn ze echt het lekkerst. 
Helemaal als de zon zoals nu zo lekker schijnt. 
Ik vindt de flesjes een mooie strakke frisse uitstraling hebben en ik vindt de hersluitbare draaidop ook erg fijn. Zo kun je op elk moment je flesje ook weer dichtdraaien en bewaren. Ze zijn dus ook makkelijk om onderweg mee te nemen in je tas. Lekker voor mee naar school of je werk. Zo blijf je de hele dag gefocust en hoef je je niet druk te maken over de hoeveelheid calorieën. Een goede vervanger dus voor de mega slechte energiedrankjes die veel geconsumeerd worden en veel suiker en slechte stoffen bevatten. 
Het product is geschikt voor iedereen, jong en oud!


Binnenkort zal dit product te koop zijn bij verschillende natuurwinkels en ook op internet zijn de flesjes te bestellen. De kosten per flesje zullen 1,80 zijn. Één flesje bevat 355 ml. Zeker een mooie prijs voor wat het product bied. Het draagt bij aan een gezond lichaam en het geeft optimaal effect op de momenten wanneer je het nodig hebt. Ik wordt zeker blij van dit product en daarom raad ik het zeker aan om dit nieuwe product te proberen. Voor ieder moment van de dag en heerlijk smaakvol. Ik kan niet wachten tot dat ze in de winkels te koop zijn.

Voor meer informatie over dit product kun je ook een kijkje nemen op: www.2food.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten