zondag 27 juli 2014

Cookies, Chocolate and Coconut! Which one to choose?


















Jaja ik had het al aangekondigd.
Ik heb voor jullie de drie verschillende smaken van de smartbar van body & fitshop getest.
Ik heb al eerder een review over één van deze smartbars  geschreven, maar het leek me leuk en ook handig voor jullie om ook mijn mening over de andere twee smaken te geven.
Ten eerste heb ik de smaak cookies and cream dus al een tijdje in gebruik. Zoals jullie hier kunnen lezen ben ik erg tevreden en blij met deze smartbars. Ik eet wel minstens één keer in de week zo’n reep. Ze zijn hoog in eiwitten en laag in koolhydraten. Ook gaat de smaak mij nooit vervelen. Toch was ik ook benieuwd naar de rest van de smaken en dit wil ik graag met jullie delen. Het is goed om soms eens een beetje te wisselen. Voor de mensen die de repen nog niet kennen. Het zijn eiwit repen die je goed kunt eten na het sporten, maar goed kunt gebruiken voor onderweg. Ze zorgen dat het herstel van je spieren sneller gaat. De reep bevat gemiddeld ongeveer 14,5 gram eiwitten. Ook bevatten ze weinig suiker. De repen zijn te bestellen via www.bodyandfitshop.nl Daarnaast vind ik ze zelf erg goed geprijsd in vergelijking met andere eiwit repen. Ze kosten slechts 9,95 per 12 stuks. Bestel je ze voor 10 uur, dan heb je ze de volgende dag in huis.

Nu natuurlijk de andere twee smaken waar het om draait; chocolade en coconut. Ik denk dat dit voor de meeste goed in de oren klinkt. Vooral de chocolade zullen veel mensen kiezen. Zelf ben ik niet een hele grote chocolade fan, dus ik was erg benieuwd wat ik er van ging vinden. Kokos is echt een uitgesproken smaak en hier moet je dus ook echt van houden. Lust je geen kokos dan zal dit ook geen topper voor je zijn.
Ik was er al bang voor, maar alle drie de smaken vindt ik echt heel lekker. Ook vind ik de structuur van de bar erg lekker.  Zoals je in mijn vorige review over de cookies and cream smaak kunt lezen, vind ik deze niet echt onwijs naar cookies smaken, maar zeker wel heel lekker. Zoek je dus echt een cookie smaak dan zou ik deze niet aanraden. Maar daar in tegen denk ik wel dat de reep een smaak heeft die veel mensen aanspreekt, omdat de smaak heel neutraal is en niet overheersend. Hierdoor word je de smaak niet snel zat. De kokos was echt super zoet van smaak. Ik vond hem lekker, maar als je het mij vraagt iets te zoet. Het is een reep die lekker is als je echt trek hebt in zoetigheid.  Dus gewoon voor af en toe. Het is dus wel een handige reep om in huis te hebben als je zo’n dag hebt waarin je alles wilt eten wat je ziet. Haha. Het gekke is dat ik hem de ene keer ook lekkerder vond dan de andere keer. Dus hou je van zoet en kokos dan is dit denk ik de perfecte bar voor jou! Ik hou hem voor snack attack in de kast.

Dan als laatste de chocolade. Zoals ik al zei ben ik geen grote chocolade fan en daarom was ik erg benieuwd of ik de bar überhaupt wel ging lusten. Na één hap was ik verkocht. Chocolade is nu mijn favoriet! Je proeft goed de chocolade smaak, maar niet al te sterk. Misschien is dit juist voor de echte chocolade liefhebber wel een minpunt, maar omdat ik niet van sterke chocolade smaak hou vond ik dit echt perfect. Je proeft het goed, het heeft toch veel smaak en het gaat niet vervelen. Mijn vriend vond de chocolade smaak trouwens ook het lekkerst.

Ik heb natuurlijk alle drie de verpakkingen even gecheckt en gelukkig hebben alle drie de smaken ongeveer dezelfde voedingswaarde. Dat moet je altijd even goed checken. Het komt namelijk nog al eens voor dat de voedingswaarde per smaak verschilt en dat je dan denkt een goed product gevonden te hebben, terwijl de andere smaak eigenlijk veel minder goed is. Misschien handig om te weten, een extra kleine tip van mij;)


Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en dat dit je keuze in smaak misschien iets makkelijker maakt. Het is namelijk soms ook best moeilijk om te kiezen welke smaak je neemt, omdat je nooit van te voren weet of de smaak je bevalt. Als je het niet lekker vindt zit je toch met een doos vol repen die je niet gaat opeten. Dat is natuurlijk zonde! Ik ben zelf over alle drie de smaken tevreden en ze zijn makkelijk om mee te nemen. Zo heb je toch op een makkelijke manier snel je eiwitten binnen. Wel uitkijken met de zon, want anders druipt je reep zo de verpakking uit. Haha. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten