maandag 10 maart 2014

Feeling sick!

Vandaag voel ik helemaal niet lekker, dus ik blijf een dagje thuis. 
Heel vervelend, want ik haat het om niks te doen.
Waarschijnlijk moet ik na 14 dagen trainen, even rustig aan doen.
Mijn lichaam heeft overal spierpijn, dus even geen training voor mij.
Ik vind het altijd erg lastig om rustdagen te nemen. Ik vind sporten zo leuk en probeer het zo te plannen dat het me elke dag wel lukt. Dan kom ik er aan het einde van de week achter dat ik iedere dag gesport heb. Dit is natuurlijk niet helemaal goed. Je lichaam moet ook rust hebben en zich kunnen herstellen. Het is goed om 1 of 2 dagen even helemaal niks te doen.
Hier moet ik dus goed opletten. Het is altijd een valkuil voor mij omdat ik te graag wil. Op een gegeven moment zegt me lichaam dan stop en doet me lichaam overal zeer omdat het te weinig rust heeft gehad. Een goed leermoment dus.

Het wordt vandaag voor mij dus nog meer vitaminen en groente dan normaal. Voor mij gelukkig geen probleem, want ik ben daar gek op! Hopelijk voel ik me snel weer beter, want stiekem kijk ik er alweer naar uit om te gaan trainen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten