maandag 17 maart 2014

600 Warrior Workout

Gister had ik zo’n dag dat ik even niet wist wat ik moest gaan trainen. 
Ik had al mijn spiergroepen al gehad en nog spierpijn in mijn schouders, triceps en biceps. 
Toch wilde ik naar de gym. 
Voordat ik naar de gym ga bedenk ik altijd wat ik ga doen. Ik vind het fijn om een doel te hebben, waarop je in de training kan focussen. 
Op deze manier weet je gelijk dat het een nuttige training wordt als je je aan het schema houd.
Benieuwd wat voor een training het geworden is?
Klik op de foto en wie weet breng ik je op nieuwe trainingsideeën. 


2 opmerkingen:

  1. Allereerst even zeggen dat het een leuke blog is. :-)

    Alleen deze klopt volgens mij niet helemaal:

    "100 x Incline flyes met dumbells voor onderkant borst"

    Met een incline flyes pak je vooral de bovenkant van je borst plus een stukje schouder. Als je de onderkant wilt trainen kun je volgens mij beter een decline flye doen. :-)

    Ga vooral door met je blog, erg leuk om te lezen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Je hebt helemaal gelijk, goed dat je het ziet.
      Dat is een typ fout van mij, ga het gelijk aanpassen!
      Leuk dat je dat zegt, bedankt!
      Liefs, Yvonne

      Verwijderen