donderdag 31 oktober 2019

Lancering van mijn eigen CONNECT & GROW PODCAST

CONNECT & GROW PODCAST is LIVE! Iets waar ik afgelopen tijd met veel passie mee bezig ben geweest. En dat was nie makkie, want techniek staat niet in Yvonne haar woordenboek. Editten, uploaden en apparatuur ik heb het allemaal zelf uitgezocht.. iets waardoor ik mij al veel te lang liet tegenhouden voor iets dat mij nu super veel energie geeft. Nu het staat ben ik stiekem al een beetje trots op mezelf en kan ik eindelijk mijn hoofdje vol ideeën, gedachtes en ervaringen op deze manier delen. Heel erg benieuwd wat jullie er van gaan vinden.


Aflevering 1:
In de allereerste aflevering heb ik het over ‘KRITISCH’ zijn.. Hoe wordt je hier bewust van en welke tools helpen jou om wat zachter naar jezelf toe te zijn. Ik denk voor ons allen weleens herkenbaar. Ik vertel mijn eigen gedachtes en neem jullie mee in een korte introductie waarom connectie met jullie voor mij zo belangrijk is, tevens ook de reden waarom ik deze podcast gestart ben. 

Waar kun je de podcast beluisteren?
De podcast is onder andere te beluisteren via Anchor en @spotifynl De directe link vind je hier!

Wat kun je verwachten?

In de podcast neem ik jullie mee in mijn leven als orthomoleculair therapeut, diëtist, coach en online influencer. Eigenlijk wat jullie van mij gewend zijn, maar dat net een stapje uitgebreider en misschien wel intiemer. We bespreken gezondheid, mindset, 'fit' zijn, persoonlijke groei en meer.. Ik deel eigen ervaringen, evidence based kennis en tips en tricks waar je daadwerkelijk iets mee kan. Velen ervaringen zullen mogelijk ook herkenbaar zijn. Een plek voor gedreven & open minded vrouwen die allen op hun eigen manier willen groeien!

Connect, be aware en take control!

Tot volgende week waarin ik precies alle fases van mijn gezonde en iets minder gezonde ‘fitjourney’ gedetailleerd met jullie deel.


Liefs, Yvonne

P.s. Ik zou het super leuk vinden als je laat weten wat je van deze podcast vindt, abonneert en een review achterlaat! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten