donderdag 7 november 2019

PODCAST 2 - Mijn persoonlijke verhaal #fitjourney

PODCAST 2 STAAT INMIDDELS ONLINE! Mijn persoonlijke verhaal..#fitjourney 
Alles omtrent deze fysieke, maar vooral ook mentale verandering. Ik heb denk ‘alle’ lichaamstypes zo’n beetje gehad en het is voor het eerst dat ik zo open mijn gevoelens en gedachtes hierover deel.
Van klein turn talentje naar onzekere tiener, obsessief bezig zijn met afvallen, hardcore ‘fitgirl’, een stapje terug door de ziekte van lyme, het ‘jojo-effect’ en de ultieme zoektocht naar balans wat betreft voeding en training. Zowel hoogte- als dieptepunten die mij hebben gebracht waar ik nu ben. Ontzettend leerzaam, oncomfortabel, maar ook dingen waar ik dankbaar voor ben. 
De reden en mijn missie om dit met jullie hier  en op mijn andere socials @yvonnevanhaastregt te delen!

Ik zou het heel tof vinden als je gaat luisteren en laat vooral weten wat je vindt. Ik hoop dat ik jou hiermee mag inspireren!

Wees lief & Connect!


Te beluisteren via Spotify, Itunes, Anchor en Google podcast!

Liefs, Yvonne

Klik hier verder als je een duidelijk beeld wilt zien van mijn progressie in foto's










Voor het volledige verhaal in mijn podcast.. klik hier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten