maandag 30 oktober 2017

Kleine verandering op mijn blog

Happyyyyyyy girl hier! Als allereerst wil ik iedereen die op mij gestemd heeft als Health & Fitness blogger van 2017 bedanken! Nooit gedacht dit te winnen, dus extra dankbaar voor jullie lieve support. Super tof om te zien dat er waardering is om mijn geschreven artikelen, recepten, berichten, trainingen, reviews en updates die ik maak. Thanks Thanks Thanks! Dit blijf ik ook zeker lekker doen, maar een kleine verandering komt er wel.

Waarom verandering
Door mijn nominatie heb ik afgelopen tijd nagedacht over waar ik heen wil met mijn blog. Ben ik op dit moment tevreden, welke berichten worden het meest gelezen, hoe kan ik het verbeteren, wat zijn mijn doelen etc. Eigenlijk zat ik hier al iets langer mee. Ik krijg af en toe het gevoel dat ik minder schrijf over wat ik het liefste doe én leuk vindt.

Wat dan wel?
Vier jaar geleden ben ik met mijn blog gestart en al snel zag ik dat mijn persoonlijke berichten het meest werden gelezen. Ik krijg hier altijd veel reactie op terug, wat een gevoel van veel connectie met mijn lezers geeft. En dat is precies wat ik nu leuk vindt. Connecten met jullie. Ik laat  jullie graag zien hoe ik mijn (gezonde) levensstijl invul. Dit alles om jullie te inspireren, aan te zetten tot (ook) een gezonde levensstijl, te motiveren, kennis bij te brengen, maar ook juist om te laten zien dat het voor mij heus niet altijd makkelijk gaat, dat ik twijfels heb, onzekerheden en dat ik ook moeilijke momenten heb waarop ik liever op de bank plof dan dat ik mezelf naar de sportschool sleep. Een stukje herkenning dat ik wil creëren. Dat was ook mijn drive en precies wat ik uit wilde stralen toen ik startte met mijn blog, en dat ís eigenlijk nog steeds.

Van commercieel naar persoonlijk
De trouwe volger zal misschien wel goed herkennen wat ik bedoel. Ik wil dus eigenlijk terug naar hoe het allemaal begon. Het delen van mijn IK. Niet omdat ik mezelf nu zo interessant vindt, maar om informatief en praktisch gericht een realistisch beeld te scheppen van hoe ik dingen doe. Updates, nieuwe eetpatronen, workouts, dingen die ik uitprobeer, reviews, mindset, struggles en alles wat daarbij komt kijken om jullie te helpen of dat stukje herkenning te bieden. Klinkt dat goed? Of begrijpen jullie mijn punt? Mijn berichten zijn hedendaags, mede door gebrek aan tijd en ook andere omstandigheden wat commerciëler geworden en dit is eigenlijk niet wie ik ben en wat ik uit wil stralen.

Hopelijk vinden jullie deze verandering positief. Natuurlijk komen ook de andere berichten nog aan bod, want ook dit hoort erbij. Wel zal ik mijn passie weer meer proberen uit te dragen door gewoon random te vertellen wat mij bezighoudt. Hopelijk blijven jullie fan!

Ik hoor graag jullie reactie.

Liefs van mij! X

1 opmerking: