dinsdag 20 oktober 2015

One Live Event x Les Mills x Reebok























En jahoor.. ook het One Live event van Les Mills verdiend natuurlijk een verslag.
Ik zeg het maar meteen: Wat was het tof!
Het begon zaterdag in de Ziggodome al vroeg. 


Dit event was georganiseerd door Les Mills en dankzij lieve Inger Vierhout was ik hier namens Reebok voor uitgenodigd. Hier had ik natuurlijk van te voren al een klein sprongetje voor gemaakt. Nogmaals een kleine knuffel voor Inger;)

Mijn eerste workout begon al om half 10. Zaterdag was ik dus al vroeg op. 
Gelukkig werd ik lekker met de auto naar Amsterdam gebracht, en was ik samen met Elise op tijd aanwezig. Eenmaal daar aangekomen stond lieve gastvrouw Inger ons al stralend op te wachten. Nadat wij onze VIP bandjes hadden ontvangen, werden wij ook nog eens verwend met een compleet nieuw kleding pakket. Inclusief schoenen, een tas en een bidon. Allemaal van het merk Reebok! 
Ik kan je zeggen, dan voel je je net een kind die zit te wachten op sinterklaas.

En wat zag het er gaaf uit. Wij waren nu al super enthousiast. In de kleedkamer was het een gezellig zooitje meiden bij elkaar. Veel bekende gezichten van Instagram. Maar veel tijd om te kletsen was er niet, want nadat de nodige selfies in outfit waren genomen, moesten we rennen voor de eerste workout. 

En we begonnen gelijk goed.. GRITT. Wakker worden dames! Ik moest eigenlijk nog even warm worden, en alle indrukken van de zaal zorgden ervoor dat ik ondertussen meer om mij heen keek, dan dat ik echt actief bezig was. 
Lichten, muziek, fanatieke sporters.. het was een spektakel in de grote zaal. 
De GRITT was dan ook voorbij voordat ik het wist.














Gelukkig hadden wij een exclusieve ruimte tot onze beschikking. Hier konden wij tussen de workouts door lekker chillen. Ondertussen kwamen er steeds meer ‘collega Fitdutchies’ binnen, want ik en Elise waren natuurlijk niet de enige. 
Zoals altijd één grote familie. En zo gingen wij ook naar workout twee: Bodypump! 
Als één grote familie stonden we daar te zweten. Al deze mensen geven je zoveel energie. 
Na aardig wat zware lunges, was het tijd voor een kleine fotoshoot met het team. Say cheese!

















Als laatste workout heb ik Sprint gedaan. Dit was een workout spinning met zware intervals op de fiets. Voor mij nog eens wat anders dan gewichten tillen. 
Één grote sauna daarbinnen en de muziek stond lekker hard. Wat een power. 
Ik vond het heerlijk om als laatste nog even alles te geven. 
Normaal ben ik niet zo van het fietsen, maar op zo’n manier doe ik het graag nog eens.

Bezweet, voldaan en vol nieuwe energie ging ik naar huis. Wat een super gezellige dag. 
Zoveel leuke, sportieve, gezellige mensen bij elkaar. Allemaal met dezelfde passie en liefde voor sport. Er is geen betere manier om dit op zo’n event te delen.
Een echte aanrader!

Iedereen bedankt! One Live.. tot volgend jaar!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten