dinsdag 21 april 2015

Circuit training

























Van de week was het weer tijd voor een circuit training..
Ik doe dit niet vaak, maar altijd als ik het doe heb ik een heerlijk gevoel daarna.
Van zo'n circuit training zweet ik meestal net wat meer als met mijn gewichten trainingen en ook vraagt het meer van je uithoudingsvermogen.
Goed om af en toe mee af te wisselen dus.

Eigenlijk bedenk ik zo'n training altijd op het moment zelf en kijk ik wat er in de ruimte te gebruiken is. Hieronder kun je zien welke oefeningen ik deze keer gekozen had.

-150x Touwtje springen
-30x Ab twists
-15x Opdrukken
-15x  Jumping squats
-15x Upright row (met een kettlebel)
-1 minuut planken

Alle oefeningen voer je achter elkaar uit, zonder te rusten. Hierdoor blijft je hartslag lekker hoog.
Doe dit rondje 4/5 keer en neem tussen elk rondje een minuut rust. 
Lekker calorieën verbranden!
Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten