maandag 6 oktober 2014

Tonijn tip!

Hou je van tonijn met een uitje en mayonaise?
Niet zo gezond helaas!
Maar ik heb een goede tip. Gebruik in plaats van de mayonaise magere kwark.
Klinkt misschien raar, maar smaakt er goed met een beetje peper en zout er doorheen.
En het fijne is, je kunt het zo smeuig maken als je zelf wilt, want magere kwark bevat goede voedingswaarde waarvan je best een beetje meer mag hebben!
Ik gebruik het zelf heel vaak met mijn tonijn, of voor over mijn wrap als een soort saus.
Hierdoor krijgt je gerecht toch een ander mondgevoel.
Probeer het eens, het is zeker een goede vervanger!
Op deze foto heb ik het ook gebruikt. Een rijstwafel met sla, magere kwark en tonijn.
Een heerlijke en gezonde combinatie. En lekker om te eten als lunch.
Ook kun je de tonijn met de kwark van te voren mengen en bewaren in een bakje in de koelkast.
Zo kun je het makkelijk gebruiken als broodbeleg en ben je snel klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten