vrijdag 31 oktober 2014

Donderdag; borst training










Veel vrouwen trainen geen borst. Ik doe dit zelf ook niet vaak, maar het is goed om dit af en toe bij te houden. Afwisseling en variatie in je trainingen zijn erg belangrijk. Daarom train ik zelf 1 keer in de 3 weken mijn borst. Ook maken borst oefeningen je lichaam sterker.
Ik begin altijd met 10 minuten opwarmen op de loopband. Daarna rek ik ik mijn armen even op met wat gewichtjes, zodat mijn lichaam kan wennen aan de bewegingen die ik ga maken. Dit voorkomt blessures. Hieronder vind je de oefeningen die ik gedaan heb. Begin met het gewicht dat je aankan en bouw het steeds verder op. Je bent sterker dan je denkt!
3 x 12 Dumbell bench press
3 x 12 Butterfly
3 x 12 Bench press
3 x 12 Dumbell flys
3 x 12 incline dumbell press
3 x 12 Cable cross over
3 x 15 opdrukken

Veel succes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten