maandag 3 maart 2014

Food prepping!

Het is weer maandag, de vakantie is voorbij dus tijd voor food prepping! 
Ik maak altijd mijn eigen eten/maaltijden klaar voor dat ik naar school ga. 
Ik koop bijna nooit iets buitenshuis, hoogstens iets van fruit voor als ik te weinig heb meegenomen.
Je eigen eten voorbereiden en meenemen naar school, werk of onderweg is de beste manier om gezond te blijven. Je eet namelijk je eigen eten dan ook echt op. Ook kan je altijd eten als je honger hebt waardoor je dus niet gaat snacken uit bijvoorbeeld een snoep automaat. Op deze manier weet je dat het gezond is wat je eet. 
Het weerhoud je andere dingen te kopen met veel verkeerde toegevoegde suikers en vetten, waarvan je niet weet wat ze er allemaal mee gedaan hebben. 
Veel mensen denken dat het veel tijd kost, maar dit valt best wel mee. 
Je kunt het de avond ervoor gewoon al klaar maken waardoor je s ’ochtends niet in tijdnood komt. 
Ik raad het iedereen aan zijn eten voor te bereiden. 
Vaak is het zo als ik mijn salade of iets anders heb meegenomen, dat mensen nog zeggen dat ze het er beter uit vinden zien als hun eigen eten wat ze gekocht hebben. Gezond eten kun je namelijk ook lekker maken. Ik ben in ieder geval voor vandaag weer voorbereid. Dit is één van mijn tussendoortjes. Gerookte kip met groene paprika, komkommer en cherry tomaatjes. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten