maandag 24 februari 2014

Vegetarische geitenkaas salade met gedroogde vijgen en walnoten

Voor vandaag heb ik een heerlijke salade ge-upload.

Deze combinatie smaakt echt heerlijk en is zeker de moeite waard om te proberen. Bij mij was die echt zo op! Voor de liefhebbers van zoetigheid, deze salade is lekker zoet van smaak. En vijgen met geitenkaas is echt een hele goede combinatie. Het is een makkelijk vegetarisch recept om te maken en is wat anders dan de bekende geitenkaas salade.
De salade vult goed als avondmaaltijd, maar je kunt hem ook tussen de middag als lunch eten.
Ik heb hem nu een half uurtje voordat ik naar mijn box lessen ga gegeten. 
Je zit vol, maar niet té vol om daarna te sporten. Het geeft je genoeg energie!
Ziet het er niet heerlijk uit?



Klik snel op de foto voor het recept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten