donderdag 20 februari 2014

Time to burn! Fat Attack!

Nog geen tijd gehad voor beweging, dus ik ga naar de Fat Attack groepsles. 
Fat attack is een soort interval training met oefeningen afgewisseld voor conditie en voor je spieren. Erg leuk om te doen met een groep. Het motiveert goed door te gaan tot het einde en je hartslag gaat ermee flink omhoog! Je lichaam moet er dus hard voor werken.
Mijn energie voor vanavond na een dag school haal ik natuurlijk uit mijn voeding, maar als extra oppepper gebruik ik een pre-workout van Ritual ANS performance.
 Een pre-workout is niet echt nodig als je niet heel veel sport. Als je veel in de sportschool te vinden bent, kun je overwegen een pre-workout te gebruiken.



Wil je weten waar deze pre-workout  goed voor is, klik dan op de foto om het product te bekijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten