dinsdag 25 februari 2014

Quinoa ontbijt

Wist je dat je quinoa ook kunt eten als ontbijt?
Ik heb deze week vakantie, dus ik had de tijd een lekker ontbijtje te maken.
Ik ben eerst wezen hardlopen en heb daarna dit voedzame ontbijt gemaakt.
Quinoa vult ontzettend goed, dus dat was precies wat ik nodig had na het hardlopen. Het is goed om na het sporten je lichaam weer te voeden met eten. Je lichaam moet opstarten in de ochtend en zeker na het sporten is dat extra belangrijk. Als ik in de ochtend ga hardlopen ga ik gelijk nadat ik uit me bed kom. Ik eet dan dus geen ontbijt, omdat ik anders last krijg van mijn eten. Als ik naar de sportschool ga eet ik wel altijd, want dan heb ik zeker mijn eten nodig als energie.
Benieuwd hoe je de quinoa ook in de ochtend kunt gebruiken?

Klik snel op de foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten