woensdag 19 februari 2014

Morning run before breakfast


Ik ben zo druk in de sportschool geweest dat ik al 2 weken niet heb hardgelopen!
Tijd om weer een rondje te doen dus.
Ik had vanmorgen ook geen tijd om naar de gym te gaan, dus hardlopen kwam goed uit!
Ik ben voor mijn ontbijt gegaan, dit zorgt ervoor dat je lichaam extra hard moet werken.
Ik heb vandaag 6,5 kilometer gelopen en heb daarbij 337 kcal verbrand. 

Dat geeft altijd een goed gevoel. Ik had mijn Polar ft 7 horloge omgedaan om te kijken hoe mijn loop ging. 
Na mijn loop is het dan extra lekker om te kunnen eten. Ik neem altijd eerst een shake om mijn spieren te laten herstellen.
Daarna heb ik nog een klein bakje havermout met een peer en kaneel gegeten.
Ik moest opschieten want ik had niet veel tijd meer voordat ik naar school moest. Het is altijd haasten in de ochtend, omdat ik altijd tijd maak om te gaan sporten. Dus even haasten, maar dan heb je wel je beweging al weer gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten