donderdag 15 november 2018

Coaching & nieuwe plannen - Update november 2018

Coaching & nieuwe plannen - Update november 2018
Gister had ik mijn laatste coachsessie met Sanne en als je mij een beetje volgt op Instagram dan weet je dat ik afgelopen tijd veel bezig ben geweest met persoonlijke ontwikkeling, doelen en hetgeen wat ik eigenlijk wil. Best gek om te zien hoe dingen in 3 maanden zo kunnen veranderen, maar ook fijn om te zien dat het mij goed gedaan heeft. Het was confronterend, soms heel frustrerend, maar achteraf mega leerzaam. Iets dat ik niet had willen missen en waar ik letterlijk sterker door ben geworden.

DREAM BIG
Want, jaja.. ik ben gaan werken aan de dingen die ik echt leuk vond en maandag aanstaande komt dit nieuwe project al online! Mijn eigen programma wat vanuit passie is ontstaan. Iets wat ik eigenlijk al veel langer wilde, maar waarbij ik veel te veel bomen op de weg zag. Sanne heeft mij het inzicht en handvaten gegeven om er gewoon voor te gaan. DREAM BIG! Iets dat vaak bij ons in de sessies aan bod kwam. Geloof in je zelf en laat je niet leiden door wat anderen misschien daarvan zullen denken. Een groot valkuil van mij, omdat ik graag alles goed doe en het iedereen naar het zin wil maken. Onmogelijk! Ik heb daarom letterlijk af en toe iemand nodig die mij dat stukje zelfvertrouwen geeft om te doen wat IK wil doen. Dat is gelukt en ik voel mij er erg goed bij. Ik heb een doel, focus mij volledig op wat ik wil creëren en dat allemaal gebouwd op mijn eigen passie. Ik zie nu zelfs opeens nog veel meer deuren die openstaan. Wet van aantrekking?

Aanstaande maandag is de launch
Super leuk en ook best spannend dat maandag de officiële launch al is. Jullie gaan natuurlijk nog veel hiervan zien, maar ik kan je nu al zeggen dat het mega tof wordt. Het is iets dat dicht bij mij staat en waarmee ik jullie echt van waarde kan zijn. Niet zomaar een programma, maar een community waarbij je echt kennis gaat opdoen voor op langer termijn. Details volgen. Ik ben hard aan het werk alles tot in de puntjes te organiseren en ik weet zeker dat dit gaat lukken. Heel erg benieuwd naar jullie reactie!

Business
Voor nu ligt de focus vooral op werkvlak, maar naast dat ik de ondernemer uithang, hang ik natuurlijk ook nog minimaal 5 dagen in de sportschool. Ik ben lekker aan het trainen, wordt sterker en probeer mij minder te focussen op een fysiek doel. Vooral op het 'lekker in je vel zitten', rust ervaren en sporten omdat het mij een goed gevoel geeft. Juist nu ik het nog drukker heb is de sportschool mijn moment van ontspanning en de plek waar ik volledig kan opladen.

Voeding
Qua voeding ben ik twee weken geleden iets gaan zakken in calorieën. Puur om te kijken wat dit doet. Ik merkte een kleinere behoefte aan voeding en had ook last van mijn darmen waardoor ik mij vaak fysiek minder lekker voel in mijn vel. Vandaar ook de eerder beschreven rust en focus op het 'goed voelen'. Ik eet zoals altijd clean, geniet in het weekend hier en daar en houd mij aan specifieke macro's. Niks drastisch, gewoon de lifestyle die ik al heel lang volg en precies waar ik mij goed bij voel. Volgende week zal ik even een gedetailleerde update wat betreft fysiek en macro's geven. Ik ga, ook nu de coaching van Sanne stopt, gewoon door met waar ik mee bezig was en sluit een vervolg traject niet uit :)

See you in the next!


Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten