zondag 18 november 2018

BOOTYFIT met Yvonne


BOOTYFIT met Yvonne - JAAAAA.. Hoe Tof! Mijn eigen programma is eindelijk werkelijkheid!


Een ontevreden gevoel over je lijf, gebrek aan kennis, weinig workout inspiratie, onvoldoende ervaring, vastlopen in eigen routine, geen progressie, het doel om een sterk en vrouwelijk fysiek te kweken..
Ik ga je helpen!


De enige échte BOOTYFIT Community!

Dé plek waar je doelgericht leert trainen, progressie maakt, 100% gemotiveerd wordt en erachter komt waarom jou billen (NOG) niet groeien.

Wat kun je verwachten?
  • Iedere week een gloednieuwe workout video (10 weken lang)
  • LIVE training
  • 10 leerzame modules met iedere week een ander thema gericht op lifestyle en training   
  • Onderwerpen zoals het behalen én behouden van progressie, hoe ontwikkel je optimaal herstel, opbouw en indeling van training, waarom de meeste mensen vastlopen, het belang van een individueel afgestemd programma, essentiële oefeningen, lifestyle triggers, next level voedingsadvies en het belang van supplementen etc.
  • Een volledige handleiding omtrent voeding
  • Toegang tot de besloten 'BOOTYFIT' Facebookgroep
  • Exclusief bonusmateriaal
  • 24/7 connected en de gelegenheid om vragen te stellen
  • LIVE Q&A's
  • Interactie met mede deelnemers van de community
  • Kennis, kunde, inspiratie & ervaring om op eigen voet verder te kunnen
  • Meest belangrijke; progressie! Benen & billen om trots op te zijn!

#BOOTYFITYVONNE

Het programma start op 1 januari 2019. Samen met mij en een exclusieve groep gemotiveerde dames (én heren) leer ik je alle ins & outs omtrent het trainen van benen en billen. Ik zorg dat je na 10 weken de kennis, kunde en inspiratie hebt om daarna zelfstandig verder te kunnen. Uiteraard streven we in 10 weken naar een mooie progressie.

Meld je hier aan!  VOL is VOL!



Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar om volledige aandacht te kunnen bieden. 
Binnen 2 werkdagen ontvang je reactie op de definitieve aanmelding.

De essentiële Hip Circle die in mijn programma wordt gebruikt is een echte aanrader om mooi resultaat te behalen. Middels dit voordeelpakket krijg je nu 20,- euro korting op je aankoop. 

Heb je nog vragen? Stel ze gerust via yvonnevanhaastregt@gmail.com 

Ik kijk er ontzettend naar uit om samen met jullie aan de slag te gaan! Het wordt mega TOF!


Veel liefs,

Yvonne


P.S. Volgen jullie mijn nieuwe pagina al? @bootyfityvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten