vrijdag 28 oktober 2016

OLAPLEX behandeling @Artistic Hair

Heb jij al van deze nieuwe hippe behandeling gehoord? OLAPLEX is het nieuwe product als het gaat om haarverzorging. Ook bij Artistic Hair in Warmond gebruiken ze deze producten. Artistic Hair is mijn vaste kapper die zich in mijn eigen woonplaats bevind. Een super fijne kapper waar je lekker in de watten wordt gelegd en waar ze ook nog eens goed inspelen op de nieuwste haartrends. Laatst ging ik dus langs voor de nieuwe OLAPLEX behandeling.


Ik ben van mijzelf blond, maar ik laat meestal wel blonde highlights in verschillende tinten zetten. Het is belangrijk wanneer je het haar blondeert dat je dit ook goed verzorgd. Kleurbehandeling beschadigd eigenlijk het haar wat je eigenlijk wilt voorkomen. Je haar wordt op den duur wat zwakker en krijgt minder glans. OLAPLEX is daar het product voor. Dit kun je perfect inzetten om je haar weer te herstellen. Je kunt het dus gebruiken als herstelbehandeling, maar ook als onderhoud van het gezonde haar.

Ik heb het zelf beide geprobeerd en het werkt echt ontzettend goed. Het voelt super zacht aan en daarnaast is de glans van je haar weer helemaal terug. Normaal zie ik nooit zo'n verschil met dit soort behandelingen, maar deze zou ik echt aanraden. Daarnaast krijg ik zelf altijd best slap haar van het wassen en vindt ik het moeilijk daarna volume in het haar te creëren. Dit komt meestal door de conditioner die het haar zwaarder maakt. Bij OLAPLEX is dat gelukkig niet het geval. Het blijft voldoende volume houden en je krijg het haar makkelijk in model. Wat een uitvinding!

Over een paar weken ga ik zeker terug voor een herstelbehandeling. Thuis gebruik ik OLAPLEX nummer 3 om het haar te perfectioneren. Zo kan ik met het vele sporten en wassen toch mijn glanzende haren behouden.

Thanks Artistic Hair!

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten