donderdag 20 oktober 2016

Clean Meals Event





























Afgelopen donderdag was ik samen met mijn vriendin en mede-blogger Elise aanwezig bij het Clean Meals Event in Amsterdam. Een event waarmee de nieuwe maaltijden van dit bedrijf werden geïntroduceerd en waar een presentatie werd gegeven door Guy van der Reijden over gezonde voeding. Foodies als wij waren dus zeker van de partij..

Clean Meals is een bedrijf dat voorverpakte maaltijden levert die vooral gezond, lekker en makkelijk te gebruiken zijn. Alle maaltijden zijn op een zo gezond mogelijk manier bereid en er wordt geen gebruik gemaakt van bewerkte ingrediënten. De maaltijden moet je van te voren ontdooien. Daarna is het direct klaar om op te eten. Easy! Je kunt de maaltijden zelfs voor een maand bewaren. Zo heb je altijd een gezonde maaltijd tot je beschikking. Daarnaast zijn de verschillende maaltijden voorzien van een uitgebreid label met exacte macronutriënten. Erg handig wanneer je volgens het macro eetprincipe leeft. Ook voor mij is dit dus erg handig.

De presentatie over gezonde voeding was voor mij persoonlijk niet heel vernieuwend, aangezien ik natuurlijk voeding & diëtetiek studeer. Wel werd het op een duidelijke en begrijpelijke manier aan de rest van het publiek verteld. Bekende en onbekende bloggers waren aanwezig en met z'n allen mochten wij smullen van het nieuwe assortiment binnen Clean Meals. Clean is ook precies het goede woord, want clean is het zeker. Voor mij perfect, omdat ik gewend om op deze manier te eten, maar ik denk niet dat dit voor iedereen goed aanspreekt. Maarja, wat wil je.. abs zijn nou eenmaal gemaakt in de kitchen, dus je moet het er ook voor over hebben wat enige smaaksensatie te verliezen. De producten waren erg lekker en ik zou het zeker aanraden wanneer je weinig tijd hebt om in de keuken te staan. Zo kun je toch gezond en lekker eten. 


Het was een gezellige, leuke en inspirerende middag in Amsterdam! Benieuwd geworden? Kijk dan even hier op de
website van Clean Meals. Je kunt het namelijk heel makkelijk thuis laten bezorgen. Daarnaast is het ook te verkrijgen via Body & Fit. Deze hebben een erg snelle levering, dus dit maakt het nog gemakkelijker.



Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten