dinsdag 28 juni 2016

Voedingsdagboekje Yvonne






















Long time, no see...
Ik weet eigenlijk niet of dit een heel verassend dagboekje gaat worden, maar omdat veel van jullie hier toch om vragen, dacht ik dat het wel leuk is dit weer eens te delen.
Op dit moment zit ik wat laag in mijn koolhydraten, hoog in eiwit en heb ik een gemiddelde vet inname. Dit is aan de hand van mijn persoonlijke behoefte.
Nog drie weken tot mijn vakantie, dus ik ben best een beetje streng.
Ik eet nog altijd functioneel, waar ik mij erg prettig bij voel.
Ik kan echt niet meer zonder mijn gezonde bakjes mealprep.
Daarnaast is mijn ontbijt always the same.
Sorry jongens, ik kan niks beters bedenken dan die warme pap in de ochtend.
Laten we maar gewoon beginnen.

Ontbijt:
Havermout met frambozen
Drie gebakken ei eiwitten met kruiden en spinazie

Post-workout:
1 eiwit shake

Lunch:
Zoete aardappel, avocado, koolvis en groente
(broccoli, bloemkool of sperziebonen als favoriet)

Tussendoor:
Kip met een grote hoop groente
*meestal een mix van courgette, tomaat en aubergine

Diner:
Zilvervliesrijst, avocado, tonijn en groente

Tussendoor:
Hüttenkäse en wat cashewnoten  

Dit was mijn misschien wat saaie, maar gezonde dagboek. Echt leuker kan ik het helaas niet maken.
Ik gebruik daarnaast heel veel kruiden en soms wat sla dressing van Waldenfarms.
Ik vindt dit zelf erg smaakvol en geniet van elke maaltijd.
Daarnaast drink ik heel veel water, thee en meestal twee koppen zwarte koffie, inclusief stevia. Slimpie limonade kan trouwens ook niet ontbreken. Er komt binnenkort een blog met al mijn gebruikte supplementen van dit moment, so stay tuned!

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten