donderdag 12 februari 2015

Banaan-Chocolade-Havermout Hartjes











Het is bijna zover..14 februari.
Dat betekend; Valentijn <3
Natuurlijk moet ik daar iets mee doen en daarom heb ik deze heerlijke hartjes gemaakt. 
Zien ze er niet super schattig uit?
Je hebt maar heel weinig ingrediënten nodig.
Dus heb je nog geen verassing voor jouw valentijn? Liefde gaat door de maag zeggen ze..
En ja mannen.. Jullie kunnen dit ook, geloof me!


Ingrediënten:
150 gram havermout
1 banaan
50 gram pindakaas/notenpasta
97% pure chocolade
scheutje olijfolie
beetje zoetstof

Bereiding:
Verwarm de oven voor op 180 graden. Pak een kom en doe hier de havermout in. Prak de banaan met een vork fijn en voeg deze toe aan de havermout. Daarna voeg je de pindakaas, olijfolie en het zoetstof toe. Hak een klein beetje pure chocolade fijn (je kunt ook chocolade nibs gebruiken) en doe ook deze door het beslag. Dit zal in de oven heerlijk gaan smelten. Daarna kun je het beslag in iedere vorm doen die je maar hebt. Je kunt er ook repen van maken. Eventueel kun je nog noten of gedroogd fruit toevoegen voor extra smaak, maar ik heb hem laag in calorieën gelaten. Zet het daarna voor 30 minuten in de oven. Heel veel succes en geniet van je dag met (hopelijk) veel liefde. En anders met wat liefde van mij voor jou!
Happy Valentines Day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten