woensdag 8 juli 2015

Pre-workout review - My Proteïn


























Hier een kleine review over de pre-workout van My proteïn. 
Genaamd; Mypre!
Wie weet zijn jullie nog opzoek naar een nieuwe, dus ik testte hem uit. 

Ik had hem al een tijdje liggen, maar was vergeten dat ik twee zakjes had.
Gelukkig kwam ik in mijn healthy doos, (verstopt op mijn kamer), nog een sample tegen en dit was precies wat ik nodig had.
Gister had ik legday.. en de motivatie was even ver te zoeken. 
Ik had weinig energie en eigenlijk nog spierpijn in mijn hamstrings.
Een pre-workout is dan perfect. Soms heb je dat extra beetje energie gewoon nodig.

En wat vind ik deze fijn. Ik krijg echt een energie boost van de Mypre. 
Met zo'n sample zakje kan je lekker twee keer doen.
Meestal neem ik het een half uur voor dat mijn training begint. 
In de auto op weg naar de sportschool begon ik deze al te voelen.
Heerlijk is dat! Ik had gelijk zin in mijn training.
Daarnaast vind ik de smaak van deze ook goed te doen.
Gelukkig niet te zuur. 
Ik had de watermeloen, maar de pre-workout is in 7 verschillende smaken verkrijgbaar. 
Zure appel, citroen, frambooslimonade, sinaasappel, druif, blauwe framboos en dus watermeloen. 
Een pot van 500 gram kost 29.95. Hier haal je ongeveer 30 servings uit. 

De pre-workout bevat de belangrijke ingrediënten die je bij een pre-workout wilt hebben. 
Cafeïne, creatine, aminozuren, vitaminen en mineralen.
Daarnaast bevat het 3 gram beta-alanine, L-Citrulline Malaat, L-Arginine, D Asparaginezuur en 1g Agmatine Sulfaat en Betaїne.

Dit alles zorgt voor meer energie, meer focus, meer concentratie en dus een betere workout!
Persoonlijk vind ik het vooral een hele goeie energiebooster!
Zeker een aanrader voor de dagen dat het lichaam niet zo graag wilt. 

Via deze link is de My pre te bestellen: Pre-workout My Proteïn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten