donderdag 12 februari 2015

FitFoodHealth's verjaardag!!!


Woehoeeeee Feestje....
FitFoodHealth bestaat precies vandaag 1 jaar!
Een jaar geleden ben ik begonnen met het opzetten van deze blog, maar het voelt nog steeds als vorige week. Wat gaat de tijd snel. 
Een beetje onzeker begon ik aan dit avontuur. Vinden mensen mij wel interessant, wat gaan mensen denken, ziet het er wel mooi uit, wat voeg ik toe, kan ik dit wel?
Maar wat vind ik het LEUK! Het doet me zoveel goeds om andere mensen te motiveren.
En de bezoekers groeien nog steeds.
Daar moet ik jullie enorm voor bedanken.
In het jaar zijn er zoveel leuke en spannende dingen op mijn pad gekomen.
Jullie lieve reacties, foto's, mailtjes, bedankjes, mijn dagelijkse volgers op instagram, de leuke nieuwe contacten, fitdutchies, evenementen en nog veel meer.
Dat alles zorgt ervoor dat ik dit met nog veel meer plezier doe en blijf doen.
Het is echt mijn passie geworden en daar zijn jullie een onderdeel van.
Terug kijkend op dit eerste jaar ben ik een beetje trots en hopelijk kan ik jullie blijven inspireren. 

Nogmaals BEDANKT! and keep follow me!
#fitfoodhealth
@fitfoodhealthyvonne

1 opmerking: