dinsdag 10 april 2018

EBOOK Lancering - Health Guide by Fitfoodhealthyvonne

Health Guide by Fitfoodhealthyvonne
Lancering van mijn eigen product!!!! Eindelijk is het zo ver.. Ik lanceer vandaag mijn langverwachte EBOOK! Zo tof en ook zo spannend tegelijk. Al wat langere tijd wilde ik fysiek iets ontwerpen dat helemaal vanuit mijn visie en kijk op 'gezond en energiek' leven gemaakt is. Iets wat vanuit mijn hart is geschreven en waar ik zelf volledig achter sta. Een basishandleiding die jij kan gebruiken om te leren én ervaren hoe ik mijn 'gezonde' levensstijl toepas.
Het is mijn grote passie en ik vind het iedere dag nog zo tof om jullie te mogen inspireren en te motiveren. Dankzij jullie is dit mogelijk en daar ben ik zeker heel erg dankbaar voor. Hoe fijn is het om happy te zijn met een lichaam wat gezond, zelfverzekerd én fit een sociaal leven kan leiden. Balans is namelijk zo belangrijk! Naar mijn mening de manier om gezonde stappen op elk niveau vol te kunnen houden. Je beslist namelijk zelf in hoeverre je die gezondheid wilt doorzetten. Hopelijk kan mijn Ebook jullie daarin ondersteunen.

Wat kun je van mijn Ebook verwachten?
Je ontvangt persoonlijk na mijn reactie via de mail het Ebook in een pdf bestand waarna het mogelijk is deze 45 pagina's vol inspiratie uit te printen. Een basisverzamelbundel om gezond leven toe te passen. Clean food, recepten inclusief macro's en tips, voorbeeldschema's, supplement informatie en praktische informatie omtrent een levensstijl die je gelijk kunt toepassen. Je kan vooral verwachten dat je antwoord vindt op de vragen die mij het meest gesteld worden. Denk aan onderwerpen zoals het berekenen van je energiebehoefte, suppletie advies per doelgroep en doel, wat te doen als je uiteten gaat en bijvoorbeeld hoe je per dag verschillende maaltijden invult.

Lekkere, voedzame en makkelijke recepten zoals jullie van mij gewend zijn. Voor ontbijt, lunch, snack en diner. Weinig poespas en recepten waar weinig ingrediënten voor nodig zijn. Precies waar ik in geloof. Afgestemd op ieder zijn behoefte. Niet alleen voor sporters, maar ook voor iedereen die gewoon wat gezonde en bewuste keuzes willen maken.

Bestellen
Stuur een email, DM of comment op één van mijn socials en je zult het Ebook na mijn reactie voor slechts 10,- euro zo snel mogelijk ontvangen. Ik ben nog bezig dit makkelijker te maken, maar ik wilde voor nu niet langer wachten en de eerste mensen een kans geven het Ebook te bestellen.

Ik zou het heel erg tof vinden om te zien welke tips jij toepast, een reactie geeft of gewoon laat weten als jij het hebt ontvangen:) Dit zal ik natuurlijk via Instagram delen!

Sneakpeaks van de inhoud en lay-out kun je bekijken via de stories op mijn Instagram! Natuurlijk kun je mij ook altijd vragen stellen :)



Als laatste mijn dank aan Jill Nijhof en Gino Aandewiel waardoor dit Ebook mogelijk werd gemaakt. Thanks guys!

Op naar nog meer van dit soort fysieke projecten! Hope you like it!;)



Liefs, Yvonne



P.s. aan dit bestand zijn rechten ontleend. Het is niet toegestaan dit bestand te delen of te kopiëren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten