dinsdag 6 februari 2018

Redmax sportbh's - review

Vandaag wil ik jullie laten kennismaken met de Sportbh's van Redmax. Ik denk dat jullie dit merk via de foto's op mijn Instagram @fitfoodhealthyvonne misschien wel herkennen, maar het is denk nog niet helemaal duidelijk dat Redmax erg vrolijke en comfy items bezit. Aan mij de taak de sportbh's van Redmax voor jullie de testen.

Redmax
Redmax is een nog jong merk die hard werkt om groter te worden. De plannen zijn om uit te breiden naar Duitsland en binnenkort zijn de producten in meer dan 600 winkels van Albert Heijn te vinden. Cool toch?! De producten van Redmax zijn ontworpen door jarenlange ervaring waarbij veel aandacht is gegeven aan pasvorm en functionaliteiten, afgestemd op de desbetreffende sport. Een kledingstuk moet tijdens het sporten stimuleren en niet belemmeren. Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik spreek uit ervaring dat het de workout kan maken of breken. Denk maar eens aan een afzakkende broek tijdens het sporten, oortjes die uitvallen, sportbh's die te strak zitten.. etc. Dat soort situaties willen we natuurlijk allemaal voorkomen. Focus ligt op training en dan wil je jezelf niet druk maken over hoe kleding zit of eruit ziet.


Mijn mening
Ik heb de functionele dames sportbh mogen ontvangen in twee verschillende kleuren. Een roze en een gemêleerd grijze. Vooral roze is zoals jullie weten bij mij altijd goed en grijs is een kleur die lekker makkelijk te combineren is. Daarnaast beter voor de dagen dat je misschien wat minder wilt opvallen. Wat mij gelijk al opviel is dat de stof super fijn en stretchie is. Ik benoemde het hierboven al, maar dat vindt ik één van dé belangrijkste dingen bij een goede sportbh, het moet niet knellen. Als je namelijk gaat zweten en de sportbh zit te strak dan voel je je letterlijk opgesloten en totaal niet comfortabel. Deze stof voelde niet beknellend en maakte dit ook volledig waar. Super fijn, rekt goed mee en tevens 'dry cool'. Vanwege de speciale behandeling van het materiaal is de stof erg snel droog. Dit wil zeggen dat vocht geabsorbeerd en vervolgens afgevoerd wordt naar buiten waar zweet en/of water verdampt. Zo blijft het lichaam droog en goed op temperatuur. Niet onbelangrijk! Tevens vind ik het erg fijn dat de bh wat lengte heeft. Dit zorgt ervoor dat je niet vlak onder de borst een rand hebt wat doet lijken alsof de bh te strak zit en 'vet' te zien is. Snap je wat ik bedoel? haha. Deze gaat over dat randje heen waardoor het mooi strak onder je hemdje/shirtje valt. Ook is deze bh makkelijk zonder top te dragen als je het bijvoorbeeld combineert met een high waisted legging. Er is dan maar een klein gedeelte huid zichtbaar wat ik persoonlijk erg mooi vindt staan.

Kwaliteit
Dat comfortabele gevoel is mede te danken aan het seamless model. Dit geeft letterlijk meer bewegingsvrijheid. De stof bestaat voor 72% uit polyester, 21% polyamide en 7% elastaan. De stof is daardoor echt heel snel droog is. Wel zo handig als je veel sport en daarmee ook veel wasjes draait. Ik had trouwens maatje S/M. Normaal  draag ik ook maat S.

Ik ben benieuwd of jullie ze ook gaan proberen. Houd mijn Instagram @fitfoodhealthyvonne komende week in de gaten, want er volgt een leuke winactie!

Via deze link kun je even een kijkje nemen op de website :)

Veel liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten