woensdag 17 september 2014

Van Dam tot Dam loop voor MS


Aanstaande zondag, 21 september, is de 30e Van Dam tot Dam loop in Amsterdam.
Een mooi en leuk hardloop event waarin verschillende goede doelen worden gesteund. 
Twee weken geleden ben ik gevraagd mee te doen aan deze run en zo mijzelf in te zetten voor de stichting MS. 
Super leuk dat ik hiervoor werd gevraagd en ik ben dan ook trots om te zeggen dat ik samen met mijn sponsor team de 16 km ga lopen! Wij proberen hierbij zoveel mogelijk geld op te halen, zodat er in de toekomst meer onderzoek gedaan kan worden met betrekking tot de ziekte MS. 

Wilt u ook helpen? U kunt sponsor worden van ons loopteam!
Vertel uw vrienden & kennissen over ons, maak gebruik van de donatiepagina of kom ons aanmoedigen op zondag 21 september 2014 in Amsterdam.
Hopelijk zien we jullie daar!

Op onze site www.vandamtotdamvoorms.nl kunt u de rest van het loopteam vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten