maandag 15 september 2014

My new best friend --> PB2




















Ja het is mijn nieuwe verslaving. PB2! oftewel Pindakaas poeder. 
Velen van jullie zullen deze gezondere variant van pindakaas nog niet kennen. 
Nog steeds eet de gemiddelde Nederlander bijna dagelijks pindakaas. Wie is er niet groot mee geworden. Maar helaas weten ook veel mensen niet dat pindakaas best wat calorieën en vet levert. Indirect kan pindakaas dus zorgen voor een te hoge energie inname bij veelvuldig gebruik.  
Ik ben ook gek op de gewone pindakaas en eet dit dan ook bijna iedere dag. 
Maar aangezien ik volgens een bepaald aantal macro's (voedingsstoffen) eet, mag ik dus hiervan maar een bepaalde hoeveelheid per dag eten. Jammer, want ik vindt pindakaas echt heerlijk op rijstwafels. 
Blij dat gezonde producten zich ontwikkelen en dat ik PB2 ontdekt heb. 

De PB2 is een natuurlijke variant pindakaas met dezelfde smaak en structuur, alleen dan met wel 85% minder calorieën. Dat scheelt dus wel even. 
De pindakaas poeder wordt gemaakt door pinda's langzaam te laten roosteren en daarna te persen. De olie (het vet) wordt dus verwijderd. Dit zorgt voor een lager vetgehalte. 
Daarnaast is het bovendien vrij van kunstmatige smaakstoffen, zoetstoffen of conserveermiddel. 
Puur natuur dus! en rijk aan eiwitten en bouwstoffen. Dit maakt de PB2 extra gezond. 
Bovenal is de smaak naar mijn mening ook een stuk puurder en dus lekkerder.
Je proeft echt de smaak van pinda's. Ik vindt het ook fijn dat je zelf de dikte van je pindakaas kunt bepalen, omdat je het zelf aan mengt met water.
Je mixt twee eetlepels PB2 met 1 eetlepel water en je pindakaas is klaar. 
Super simpel en echt heerlijk. 
Lekker op crackers, brood, pannenkoeken, maar ook voor in smoothies en shakes. 
Het is helaas niet in de supermarkt te koop, maar je kunt het bestellen via Body en Fit shop!
Als je nu hier besteld krijg je tijdelijk 25% korting met de speciale PB2 kortingscode. 
Dus grijp je kans.

Hier worden we blij van..

Ben je een echte liefhebber dan weet ik zeker dat de PB2 in de smaak valt. 
Het is naar mijn mening zeker een aanrader om te kopen en uit te proberen. 
Het kan je namelijk best wat calorietjes op een dag schelen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten