zaterdag 6 september 2014

Ladies Run Leiden




















Gisteravond was de Ladies Run in Leiden.
Samen met mijn vriendinnetje Lisa Otto rende we de 10 km. 
Allebei hadden we niet echt getraind, dus we waren benieuwd hoe het ging.
Het weer was super om te lopen en de sfeer was gezellig.
Best leuk om een keer een wedstrijd te lopen met alleen maar meiden.
Bijna iedereen was in het roze gekleed en dit gaf een extra leuk effect bij de start.
Dit jaar rende we voor het goede doel Make a Wish. 
Ik wilde graag mijn tijd van de vorige wedstrijd verbreken.
Mijn laatste wedstrijd was de Marathon in leiden en deze liep ik toen met heel warm weer in 54 minuten. Dit wilde ik gisteravond dus graag verbreken, alleen had ik niet zo goed getraind.
Ik had alleen in de week ervoor een paar keer hardgelopen dus of het ging lukken wist ik niet.
Wel was ik gemotiveerd het te halen en ik had dan ook mijn polar ft7 om gedaan om onder het lopen te checken wat voor een tijd ik liep. Dit werkt bij mij ook altijd motiverend om sneller te lopen.
Eenmaal begonnen liep ik best aardig, al was het wel benauwd. 
Super leuk altijd dat er zoveel mensen enthousiast aan de kant staan te kijken en aan te moedigen.
Dat geeft toch wel extra energie. 
De laatste 2 km wilde ik nog even wat harder rennen en uiteindelijk heb ik het in 51 minuten gelopen.
Dus ik was heel erg tevreden en blij dat het me gelukt was sneller te rennen.
Ik had de 28ste plaats, dus dat was echt niet gek.
Daarna kregen we nog een goodiebag met allemaal leuke meiden dingetjes, zoals tijdschriften, dagcréme, chocola, kortingsbonnen enz..
Ik vond het een erg leuke run en ik ben trots op het resultaat. 
Over twee weken doe ik mee aan de Dam tot Dam loop van 16 km dus daar mag ik nog wel even hard voor aan de bak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten