woensdag 6 februari 2019

Gastblogger Tessa! - Even voorstellen: wie is zij?

NEWS! Vanaf vandaag zal gastblogger & diëtist in opleiding, Tessa hier vaker voorbij komen. Natuurlijk stelt zij zich eerst even voor - Hello there! Wat leuk dat je van plan bent om mijn blogs te gaan lezen! Ik ben Tessa, 21 jaar en kom uit het leuke Lisse (wat de meeste vast niet kennen…). Inmiddels woon ik alweer een tijdje in het heerlijke Amsterdam en studeer ik uiteraard aan de opleiding Voeding & Diëtetiek aan de Haagse Hogeschool in Den Haag. Ja, ik vind het dus leuk om lekker heen en weer te reizen haha!

Ik heb erg veel interesse voor voeding en sport, onderwerpen waar ik dan ook zoal over zou gaan bloggen. Ik ben hier altijd al mee bezig geweest en hoop hier uiteindelijk dan ook mijn toekomstige beroep van te maken. Zelf ben ik altijd al sportief geweest. Van paardrijden tot tennis en van streetdance tot hockey. Hockey was wel echt mijn ding, mijn grootste hobby. Ik heb dit 8 jaar gedaan met erg veel plezier. Vorig jaar ben ik hier mee gestopt omdat ik ging verhuizen en omdat ik niet meer helemaal uitkwam met mijn tijd. Stiekem mis ik deze leuke sport nog elke dag, dus wie weet voor in de toekomst. Inmiddels ben ik fanatiek te vinden in de sportschool en probeer ik lessen uit als yoga, pilates en bodypump en ben ik af en toe in het bos te vinden om lekker een rondje te rennen. Heerlijk na een drukke dag! Verder werk ik naast mijn studie nog bij de hippe saladebar: SLA in Amsterdam. Heer-lijk! Later zal ik hier meer over vertellen, maar ik zal je vast verklappen dat je dit zeker eens moet proberen als je in Amsterdam, Haarlem, Utrecht of Den Haag bent. Zelf werk ik in de grootste vestiging van Amsterdam, hier serveren we ook heerlijke (en gezonde ;) haha) ontbijtjes.



Naast mijn sportieve hobby’s en ‘gezonde’ baantje ben ik ook enorm fan van reizen, vind ik het heerlijk om weg te zwijmelen in een goed boek en doe ik graag een wijntje (ja, ook in drink wijn!) met mijn lieve vriendinnen. Uiteten ben ik ook groot fan van; ik vind het onwijs leuk om nieuwe plekjes te ontdekken en nieuwe gerechten te proeven. Eten is tenslotte het leukste wat er is toch! Zelf sta ik dan ook graag in de keuken en probeer ik veel nieuwe dingen uit. Als je in mijn boekenkast kijkt zul je dan ook met name kookboeken vinden haha! Festivals in de zomer ben ik ook een groot fan van; vooral met het heerlijke zonnetje en leuke mensen om me heen kan ik hier enormmm van genieten!

De komende periode ben ik gastblogger bij Yvonne en zullen jullie blogs van mij voorbij zien komen over tal van onderwerpen. Waar deze blogs over zullen gaan is nog een kleine verrassing, maar je zult er vanzelf achter komen (stiekem weten jullie natuurlijk al welke kant de blogs op zullen gaan..). Ik hoop vooral mijn passie aan jullie over te brengen over voeding, sport en zullen jullie wat voorbij zien komen over mijn werk (wat dus ook zeker wel bij mijn studie past!). Neem vooral een kijkje en hopelijk kan ik ook jou inspireren! En mochten er vragen zijn, stel ze gerust! Ik sta altijd open voor vragen en hoop deze zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden.

Zo, voor nu: genoeg over mij! Neem binnenkort dus zeker een kijkje en tot snel!

Liefs, Tessa (@tessavanamsterdam)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten