dinsdag 28 augustus 2018

Een volledig natuurlijke shake

Een volledig natuurlijke shake - Zoals jullie weten probeer ik mijn producten altijd zo natuurlijk mogelijk te houden. Dit houd in; zo weinig mogelijk onnodige toevoegingen, GMO's, zoetstoffen, smaakversterkers en in de meeste gevallen zelfs vegan. Ik ben overigens niet vegan, maar probeer over het algemeen wel zoveel mogelijk plantaardige producten te eten. Daarnaast moet ik persoonlijk vanwege een lactose intolerantie letten op de inname hiervan.

Pulve
Vandaag laat ik jullie kennis maken met de shake genaamd; PULVE Een shake die al bovengenoemde eigenschappen bezit. Het is soms even zoeken, maar dan heb je ook wat. Pulve zal voor velen een vrij onbekend product zijn en daarom wil ik dit toch graag even aankaarten.

Allereerst wil ik zeggen dat een shake in mijn ogen altijd is om je voedingspatroon aan te vullen en niet ter vervanging. Nutriënten in 'hele voeding' zijn naar mijn mening altijd beter, maar in sommige gevallen kan dit voor iemand lastig zijn. Denk aan praktische redenen zoals onderweg zijn, lastige werktijden/eetpauzes, gezondheidsklachten waardoor vaste voeding moeilijk in te nemen is, etc..
In deze gevallen kan het juist heel erg helpen door middel van een shake voldoende nutriënten en kcal binnen te krijgen. Tevens is zo'n shake natuurlijk altijd beter als een ongezonde snack met veel suikers en verkeerd vet.


Zonder soja
Deze shake bevat tevens geen soja. Dat is opvallend aangezien veel producten die overstappen op plantaardig, gebruik maken van soja. In dit geval dus niet en daar ben ik blij mee. Soja geeft persoonlijk voor mij problemen in de darmen. Tevens kan het bij veelvuldig gebruik ook invloed hebben op hormonen.

Wanneer neem je dit?
De pulve shake is niet alleen een eiwitproduct, maar bevat dus meerdere ingrediënten. Zo is het gemixt met havermout waardoor het kan dienen als maaltijd. Tevens boordevol vitamines en mineralen. Met name b vitamines zijn duidelijk aanwezig wat een erg belangrijke is voor met name onze energie. Een goede om dus te nuttigen na het trainen, maar ook als je makkelijk en/of snel onderweg iets moet eten.

Ik vind het zelf heel erg handig deze in huis te hebben liggen om te pakken wanneer ik een keer niet in staat ben mijn voeding voor te bereiden en/of bij gebrek aan tijd. Dit soort producten maakt het leven soms net iets makkelijker. Al is het persoonlijk voor mij geen vervanger die ik iedere dag zou aanraden.


Wil jij ook zo'n makkelijke shake bestellen? Via deze link ga je direct naar de site :)



Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten