dinsdag 26 juli 2016

Op vakantie en ik neem mee...

ByronBay Australia
Ik ging afgelopen week op vakantie, en daar hoort natuurlijk zonnebrand bij. Ik heb heerlijk een weekje genoten van mijn vakantie in het zonnige Spanje. Aan het strand, zwembad en in de stad.. de zon was overal. Insmeren is natuurlijk een must. Ik wil niet verbranden en daarnaast is het veel beter voor je huid om jezelf goed te beschermen tegen zonnestralen.
Het voorkomt rimpels, droogheid en daarnaast behoudt je vaak langer de gebruinde huid.
Is toch zonde als je gezonde tan er binnen een week weer af is.

Ook ik heb dus lekker gesmeerd.
Ieder jaar is het weer de vraag, welke zonnebrand zal ik meenemen op vakantie?
Ik koos voor de zon producten van ByronBay Australia.
Ik had hier nog geen ervaring mee, maar alleen al door de leuke verpakkingen wordt je getrokken om deze flesjes te kopen. Je krijgt spontaan een zomers gevoel. Daarnaast ben ik altijd benieuwd naar 'nieuwe' producten. Ik heb vier verschillende soorten geprobeerd.
Byron Bay suncare met factor 30 en een flesje met factor 15. Meestal begin ik de eerste dagen met een hoge factor, en daarna ga ik over op een lagere factor. Eigenlijk, hoe hoger de factor, hoe beter. Allebei waren dit fijne producten. Het ene was een olie en de ander was een invisible zonnebrand. Hierdoor voorkom je een wit uitgeslagen huid. Staat toch altijd een beetje stom. Daarnaast had ik ook een heerlijke aftersun. Deze trok ontzettend snel in en smeerde erg fijn op het lichaam. Ik ben zeker tevreden over alle vier de producten. Ik ben de gehele week niet verbrand en ik heb toch een heerlijke bruine kleur gekregen. Precies wat we willen toch?!

Wat is jouw favoriete zonnebrand? Ik ben benieuwd!

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten