maandag 30 september 2019

PODCAST TIME!

PODCAST TIME! Twee enthousiastelingen op je beeldscherm vanwege de nieuwe podcast die online staat van The Conscious Junkie. Lotte van Graas van de @theyoganomad.nl op Instagram, interviewde mij over wat ik doe als orthomoleculair therapeut, waar mijn passie voor voeding en sport vandaan komt, welke weg ik heb afgelegd hier naartoe, mijn persoonlijke ‘struggles’, social media en meer.


Het is een heel persoonlijk gesprek geworden waarin je mij als persoon beter en toch op een nét iets andere manier leert kennen dan alleen foto’s & tekst. Ik ben erg blij met het resultaat want het geeft exact weer wie ik ben en waar ik voor sta.

We bespreken onzekerheden, de ziekte van lyme, het ‘fitgirl’ bestaan, mindset topics en onze visie op hoe de maatschappij qua lichaam en zelfbeeld indirect invloed op ons uitoefent. Zeker interessant als je wat inspiratie zoekt of hier moeite mee hebt. 


Ook te vinden op Spotify wanneer je zoekt op The Conscious Junkie. 

Heel erg bedankt Lotte voor dit fijne gesprek en de ervaring.
Laat jij even weten als je het geluisterd hebt, ik ben benieuwd wat je er van vindt :)



Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten