maandag 9 september 2019

NIEUWS; Gastblogger Kirsten.. even voorstellen


Zo, Mysteryland is alweer een week voorbij en het is nu echt de hoogste tijd dat ik mij aan jullie ga voorstellen! Stiekem vind ik het een klein beetje spannend, maar vooral heel erg leuk. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en de interactie. Yvonne heeft een mooi en groot publiek wat het een beetje eng maakt, maar vooral heel tof dat ik nu ook hier mag schrijven. Goed, tijd om mij voor te stellen!

Wie is Kirsten?
Ik ben Kirsten Boerrigter, 24 jaar en woon/studeer in Groningen. Momenteel ben ik mijn Associate
Degree Sport, Gezondheid & Management aan het afronden. Een sport gerelateerde studie waarbij je op een heel breed vlak alles kan leren over het reilen en zeilen van de sportwereld. Een Associate Degree is eigenlijk een soort tussenstap tussen mbo-niveau 4 en hbo. Het is dus een soort niveau 5 studie. Je volgt een twee jarig traject en leert vooral de basis, waarbij je natuurlijk zelf de ruimte krijgt om je te verdiepen. Het verschil met een bachelor diploma is dat je bij de bachelor in jaar drie en vier je verdieping en verbreding in gaat. De basis is hetzelfde. Voor mij een mooie stap na vier jaar mbo en een jaar hbo op een andere studie (Communication and Multimedia Design).

Tijdens mijn studie heb ik onder andere mijn Fitness A diploma gehaald. Hierdoor heb ik steeds meer kennis gekregen over fitness. Dit betekent natuurlijk lang niet dat ik ben uitgeleerd in dit vakgebied. Ik ben ondertussen alweer aan het rondkijken wat mijn volgende cursus in de fitness wereld wordt. Op het platform van Yvonne zal ik onder andere gaan schrijven over fitness en dat vind ik echt heel erg leuk. Vroeger was ik mega onzeker, wat zwaarder en durfde ik echt niet het krachthonk in bij de sportschool. Inmiddels zijn we heel wat jaren verder en vind ik het heerlijk om in dat krachthonk te staan en nieuwe oefeningen uit te proberen of pr’s te smashen.


Van verschillende markten thuis
Naast mijn studie ben ik altijd heel veel bezig geweest met de paardensport. Momenteel ben ik hier niet meer actief werkzaam in en beoefen ik de sport ook niet. Maar eenmaal besmet met het “paardenvirus” gaat dit er nooit meer uit ;). Ik kan dan ook echt niet wachten op het moment dat ik genoeg gespaard heb en een fijn paard kan kopen. Tot die tijd heb ik de paarden verruild voor mijn racefiets. Sinds twee jaar ben ik verliefd geworden op het wielrennen en hier haal ik enorm veel plezier uit. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mij volgen op Strava!
Naast het fitnessen ben ik dus veel op de racefiets te vinden. Ik vind het heerlijk om buiten te sporten en de natuur in te gaan. Met het fietsen kan ik mijn hoofd leeg maken, word ik mentaal sterker, ontdek ik nieuwe plekken en kan ik uren kletsen met vrienden en vriendinnen. Een ultieme win-win voor mij, want ik word er ook nog eens sterker en gezonder van.

Verder ben ik dol op alles met online marketing te maken heeft. Ik vind het heel leuk om een merk online te vertegenwoordigen. Naast dat ik voor Yvonne schrijf hou ik het Instagram account van mijn Instituut bij en schrijf ik voor Vrouwen in de Sport. Naast werken en sporten ben ik gek op het festival seizoen en hou ik van koken. Koken is echt een ontspanning voor mij en nieuwe dingen in de keuken proberen vind ik erg leuk. Verder ga ik geregeld een dagje naar de sauna met mijn vriend of vriendinnen. Zo kom ik optimaal tot rust na drukke dagen vol met sport en online bezig zijn!

Wil je meer over mij weten? Stel dan gerust een vraag in de comments.

Liefs,

Kirsten Boerrigter
@kirstenboerrigter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten