woensdag 6 december 2017

Voedingsdagboek - Reverse Diet- week 1

Mijn vorige blog over reverse diet al gelezen? Zo niet, dan kun je hier nog even mee loeren. Zoals beloofd ook mijn voedingsdagboek met alle producten die ik de gehele dag gebruik. Want hé, wel leuk die macro's, maar hoe vul je dit in. Of eigenlijk, hoe vult Yvonne dit in :p
Vandaag neem ik jullie mee. Mijn voeding van de afgelopen week. Natuurlijk niet iedere dag precies hetzelfde, maar de meeste producten komen vaak terug en zijn favoriet. Nu ik deze blog upload zit ik alweer in week 2. Wat vliegt de tijd he?!

Ontbijt:
5 ei eiwitten
spinazie, tomaat, champignons

Post-workout:
1 plantaardige shake van Orangefit

Maaltijd 1:
(verse) tonijn met zilvervliesrijst en 40 gram avocado
verschillende groenten

Maaltijd 2:
Havermout, blauwe bessen, pindakaas, chiazaad

Maaltijd 3:
Tempeh of soja met zoete aardappel en 20 gram noten
verschillende groenten

Maaltijd 4:
3 rijstwafels, een gekookt ei, 10 gram pindakaas

Hopelijk vonden jullie dit leuk om lezen. Een volgende update met uitleg volgt snel :)

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten