dinsdag 23 augustus 2016

MAASTRICHT - Inspiration





































Heel onverwachts ging ik er afgelopen week nog even voor 4 dagen tussenuit naar Maastricht. Ik was hier nog nooit geweest, dus natuurlijk vond ik het een erg goed idee toen mijn ouders dit voorstelde. Samen met mijn zus gingen wij met het gezin op pad.
Al een aardig tijdje geleden, dus erg leuk om zo met elkaar te zijn. Tijd voor elkaar, even bijkletsen, genieten, ontspanning en natuurlijk lekker eten. Dit hebben wij dan ook goed gedaan. Voor een kleine impressie heb ik hieronder wat foto's geplaatst. Van te voren had ik een aantal hotspots opgezocht. Zo was de keuze, eenmaal in Maastricht, iets makkelijker. Want die hotspots die hebben ze daar wel. Wat een keus en wat leuk dat deze stad door zo op ingesteld is. Ik hou ervan! Gelukkig waren een aantal van mijn Instagram volgers zo lief mij te tippen op een paar hele leuke plekjes! Thanks guys!


Een heerlijke lunch midden op het vrijthof!
30km fietstocht door het mooie Maastricht! Aanrader :)






Maastricht City!

Snack o'clock! Gemarineerde kip met dip.


Salade @CINQ

Er moest natuurlijk ook gesport worden!



Dit was mijn kleine fotodagboek!

Liefs, Yvonne













Geen opmerkingen:

Een reactie posten