maandag 20 juli 2015

Yvonne's schouder training





















Afgelopen week had ik een hele goede schouder training. 
Drie dagen daarna liep ik met ernstige spierpijn rond. 
Mijn eigen tas tillen voelde eigenlijk al te zwaar.
Niet in orde, of noemen we dit een geslaagde training?
Ik ga voor de tweede.. 
Spierpijn is niet altijd fijn, maar geeft je wel het signaal dat je iets goeds hebt gedaan. 
Je hebt je spieren goed te pakken gehad en dit is wat je eigenlijk in je training wilt bereiken.
Zorg hierna wel voor voldoende rust en tijd om weer te herstellen, want anders loop je de kans op blessures. 
Eet voldoende eiwitten, slaap een goed nachtje en laat die schouders en daarmee alle oefeningen die dat belasten even met rust. Zo kunnen spieren groeien en geef je ze de tijd om daarna weer te knallen.
Genoeg over spierpijn.. dit is hoe je het veroorzaakt:

Ik ben begonnen met wat stretch oefeningen om de spieren op te warmen. 

4 x 12 Side raises
Superset:
3 x 8  Front raises
3 x 8 Dumbell press

3 x 8 Arnold press
3 x 8 Rear Deltoid Machine
3 x 8 Bent over Raise
3 x 8 Barbell upright row

Ik heb mijn training afgesloten met een Tabata interval workout op de vertical climber machine!

Heel veel succes!
Laat even weten als je de oefeningen geprobeerd hebt of tag @fitfoodhealthyvonne op instagram:) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten