zondag 16 augustus 2015

Mijn 'vervelende' momentjes in de sportschool





















Aangezien jullie mij altijd alleen maar positief horen over de sportschool..
Hier een lijstje met mijn 'vervelende' momentjes/irritaties. 
Want helaas, ook deze zijn soms wel eens aanwezig..
Herkenbaar voor jullie? Dit moet je natuurlijk niet allemaal te serieus nemen;)


-Mijn ipod die uitvalt tijdens het trainen. Eigenlijk is mijn training gelijk verpest.

-Jongens met spaghetti armen. Ze proberen hun vrienden van alles goed uit te leggen, terwijl ze het zelf ook niet helemaal goed doen.
-Mensen die komen vragen hoeveel setjes je nog moet. Eigenlijk was je net bent begonnen, maar je voelt je gelijk opgejaagd. 
-Mensen die de hele tijd op hun telefoon zitten. (FOCUS!)
-Dumbells van een bepaald gewicht die al in gebruik zijn. 
Misschien wel een goede reden om te verhogen en jezelf uit te dagen;).
-Mensen die komen om hele gesprekken te voeren. Uhhhh sorry, ik kom om te trainen.
-Tijdens de training 3x naar de wc moeten, omdat je al zoveel water hebt gedronken. 
-Jongens die schaamteloos blijven kijken terwijl je aan het squatten bent, of welke oefening dan ook.
-Mensen die vragen of je aan 'bodybuilding' doet. Grappig dat als je maar een beetje meer spieren hebt dan een gemiddeld meisje, dat je gelijk onder het kopje 'bodybuilding' valt. 
-Te veel drukte. Als het druk is kan ik echt niet lekker me ding doen. 
-Jongens die je raar aankijken, omdat ze zich afvragen wat jij in 'hun gebied' komt doen. 
En dan daarna opkijken als ze zien dat je er toch wel verstand van hebt. 
Gebeurd regelmatig. Ja guys.. er bestaan ook meisjes die aan gewichten training doen. 
-Teveel pre-workout op hebben waardoor ik me eigenlijk helemaal niet lekker voel. 
Denk aan het trillen en hartkloppingen. Best afleidend is het wel. 
-Mensen die enorm aan het zweten zijn en vervolgens hun apparaat niet schoonmaken. 

En zo zijn er nog wel een aantal dingetjes..
Sommige dingen zijn eigenlijk best grappig en daar moet je dan ook maar gewoon om lachen. 
En misschien ligt het gewoon aan mij...
Ben ik de enige of hebben jullie er nog een paar? Hopelijk een beetje herkenbaar. 
Laat een reactie achter!

Verder is de gym natuurlijk mijn tweede thuis en heb ik niks te klagen;p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten