zondag 23 augustus 2015

Instagram - 10K GIVE AWAY!!

























Meer dan 10.000 volgers op mijn instagram account @fitfoodhealthyvonne
Nooit gedacht dit aantal te bereiken.. maar dus wel hoogste tijd voor een feestje!
Het begon met een aantal foto's per week en ik deed dit puur omdat ik het leuk vond.
Steeds meer mensen zagen dit en vonden mij een inspiratie bron.
Zelf kon ik mij dat niet zo goed voorstellen. In het begin dacht ik zelfs, waarom gaan al die mensen mij volgen? 
Ik kan het me nu niet meer voorstellen, haha 

Gaandeweg ben ik steeds meer gaan posten en ondertussen is het echt een onderdeel van mijn leven.
JULLIE zijn een onderdeel van mijn leven. 
Ik doe het iedere dag met heel veel plezier en het maakt mij dan ook super blij om jullie lieve berichtjes iedere dag te ontvangen. Ook ik word daar extra gemotiveerd van. 
Nogmaals dus.. bedankt, bedankt bedankt!

Ik maak dus graag iemand blij met dit grote pakket vol fijne (gezonde) goodies!
Ik ben best een beetje trots en hopelijk kan ik nog veel meer mensen in de toekomst inspireren.
Doe jij gezellig mee? 

Om kans te maken op dit pakket moet je het volgende doen:

1. Volg mijn account op instagram, @fitfoodhealthyvonne
2. Deel deze foto
3. Gebruik de hastag #10kgiveawayyvonne

Volgende week maak ik de winnaar bekend.
Succes!
XOXO

*voor nog meer inspiratie en motivatie.. volg ook mijn Facebook account:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten