dinsdag 11 september 2018

Coaching Update - Wat en waarom? - September 2018

Coaching update - Wat en waarom?- September 2018!
Vanaf nu een nieuwe rubriek genaamd; Coaching Update. De serie waarin ik jullie alles ga vertellen over mijn voeding, training en een stukje mindset. Trouwe volgers kennen deze updates, maar dit keer ietsje anders aangezien dit onder begeleiding is van mijn coach Sanne. De meeste zullen dit allang gezien hebben op Instagram, maar ik heb de keuze gemaakt om aan de slag te gaan met een persoonlijke coach die mij op elk vlak zal ondersteunen.

Een nieuwe stap
Ook al weet ik natuurlijk zelf veel van voeding en training, in mijn ogen ben je nooit uitgeleerd en is het beoordelen van jezelf ook niet altijd ideaal. Zeker als je dan ook nog eens best kritisch op jezelf kan zijn. Daarnaast ben ik natuurlijk erg druk en is het ook wel eens fijn om dit voor jezelf los te kunnen laten. Ik hoef minder na te denken over mijn eigen proces en dat vind ik fijn om eens te ervaren. Zeker op het gebied van training. Voor mijn gevoel sta ik daarmee nu ietwat stil. Tuurlijk, ik behoud in grote lijnen mijn fysiek en sporten doe ik ook vooral voor plezier en mentale ontspanning, maar ik ben zeker benieuwd of hier meer uit te halen valt. En dat is precies wat ik hoop te bereiken met dit traject.

Daarnaast ben ik zelf onderdeel geworden van Femmevalerie (het coaching bedrijf waar mijn coach Sanne werkzaam is). Als je het leuk vindt kun je dit even opzoeken via deze Instagram link. Wat mijn werkzaamheden daar precies zijn zal ik binnenkort in een andere update toelichten. Voor nu richt ik mij even op het introductie gedeelte om überhaupt deze updates te starten aangezien ik weet dat veel van jullie hier benieuwd naar zijn en het anders misschien wat onduidelijk is. Ook het stukje voeding en training pak ik dus later specifiek op.

Wat houd het in?
Zoals ik net al zei werk ik dus samen met Sanne aan mijn persoonlijke doelen. Samen met haar heb ik wekelijks contact over mijn progressie, voeding, training en voornamelijk ook mindset. Een stukje persoonlijke ontwikkeling. Ik ben hier zoals jullie weten wel vaker mee aan de slag gegaan en voor mij is dit iets heel waardevols. Ook nu na drie weken ben ik hier al erg tevreden over en heeft het mij op persoonlijk- en op werkvlak al echt ergens gebracht. Dat zeg ik nu niet vanwege het feit dat ik zelf ook werkzaam ben bij Femmevalerie, maar echt omdat dit mijn ervaring tot nu toe is. Zeker ook met Sanne, het is natuurlijk erg belangrijk om op je gemak te zijn bij iemand waar je persoonlijke dingen mee deelt. Voor mij werkt het heel goed om bepaalde struggles of obstakels te bespreken met iemand die daar van buitenaf naar kijkt.

Anyway, wat ik hiermee wil aangeven is dat ik dus heel enthousiast ben en ook weer volledig gemotiveerd ben om meer uit mezelf te halen. En het leek mij leuk om een beetje de ins & outs hierover via mijn blog te delen. Met name dus ook het gedeelte waar mijn valkuilen liggen. Ik denk dat we daar namelijk allemaal iets uit kunnen halen wat ons verder helpt.  


Hopelijk vinden jullie dit net zo tof als ik om te lezen. De volgende update zal betrekking hebben op mijn voeding en volgt snel:) 


Liefs, Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten